Accesul în Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuţie Oltenia se va efectua de la 1 noiembrie în conformitate cu legislația în vigoare.
Distribuție Oltenia precizează că accesul utilizatorilor în Centrele sale va fi permis cu respectarea măsurilor de siguranță și regulilor de distanțare, exclusiv în urma verificării:
- certificatului de vaccinare, în format digital sau fizic, împotriva virusului SARS-CoV-2 care atestă că au trecut minim 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
- rezultatului negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen nu mai vechi de 48 de ore;
- certificatului digital care atestă că persoana în cauză se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
Informații utile
Reamintim canalele de comunicare alternative pentru soluționarea solicitărilor de acasă:
- What’s app și voce:
Județ | Numere de telefon | What’s app |
Argeș | 0372 524 491/ 0372 524 310 | 0727 782 412 |
Dolj | 0372 524 255/ 0372 524 264 | 0727 782 418 |
Gorj | 0372 524 438/ 0372 524 147 | 0727 782 427 |
Mehedinți | 0372 524 335/ 0372 524 540 | 0727 782 430 |
Olt | 0372 524 371/ 0372 524 369 | 0727 782 417 |
Teleorman | 0372 524 213/ 0372 524 221 | 0727 782 441 |
Vâlcea | 0372 524 471/ 0372 524 480 | 0727 782 416 |
- canale dedicate racordării: trimiterea solicitărilor la adresa de email [email protected]. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat în secțiunile dedicate https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
- apelarea Info Tel, la numărul unic 0800.500.000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251.408.006, 0251.408.007, 0251.408.008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 8.30 – 16.00);
- prin email, la adresa [email protected] pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice;
- prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
- detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor pentru prevenirea și corectarea avariilor în rețea de către operatorul de distribuție, pot fi obținute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, în secțiunea dedicată (https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html)
Pentru timp de așteptare minim, Distribuție Oltenia recomandă programarea online a vizitelor. Utilizatorii care își programează în prealabil vizitele în Centrele Distribuție Oltenia vor avea întâietate la ghișee. Programarea este disponibilă la https://programari.distributieoltenia.ro. Aici puteți accesa harta Centrelor de Relații cu Utilizatorii.