Disneyland Paris sărbătoreşte anul acesta 30 de ani de la inaugurare şi, în plus faţă de noi spectacole şi decoruri, îi oferă cu această ocazie personajului Minnie Mouse un costum-pantalon conceput de designerul britanic Stella McCartney, informează marţi AFP.
De la inaugurarea sa pe 12 aprilie 1992 la Chessy, în departamentul Seine-et-Marne, la 30 km de capitală, Disneyland Paris a primit 375 de milioane de vizitatori şi are în prezent 16.000 de angajaţi.
Pe 6 martie vor începe festivităţile
Pe 6 martie vor începe festivităţile şi, cu aceasta ocazie, Disneyland Paris va beneficia de serviciile stilistei Stella McCartney.
„Mi-am dorit ca Minnie să poarte primul ei costum cu pantaloni la Disneyland Paris, aşa că am conceput unul dintre costumele mele emblematice, un smoking albastru, folosind ţesături din surse responsabile”, a declarat stilista britanică, cunoscută pentru angajamentul său faţă de mediu, într-un videoclip difuzat în timpul unei conferinţe de presă.
„Aceasta nouă interpretare a costumului ei cu buline face din Minnie Mouse un adevărat simbol al progresului pentru o nouă generaţie. Ea îl va purta în onoarea lunii femeilor, în martie 2022”, a adăugat ea.
Un tricou cu Minnie Mouse va fi vândut în magazinele Stella McCartney
Colaborarea nu se opreşte însă aici, întrucât un tricou cu Minnie Mouse pentru Ziua Internaţională a Femeii va fi vândut în magazinele Stella McCartney pe 8 martie şi o „colecţie capsulă” inspirată din filmul „Fantasia” va fi lansată în primavară.
O altă noutate pentru marcarea celor 30 de ani: un spectacol zilnic cu 200 de drone, proiectat cu sprijinul specialistului european Dronisos, cu sediul la Bordeaux. Este pentru prima dată când un parc Disney foloseşte drone pentru un spectacol zilnic deasupra castelului său, potrivit organizatorilor.
Vor fi modificate şi parcurile florale, precum şi spectacolul din piaţa centrală şi costumele lui Mickey şi ale prietenilor săi.
Parcul dispune de 63 de magazine
Parcul dispune de 63 de magazine, pentru care au fost create 350 de produse noi dedicate celei de-a 30-a aniversări, „cel mai important program de merchandising realizat vreodată la Disneyland Paris”.
În plus faţă de aniversare, un alt moment important aşteptat este deschiderea „în această vară” a noii atracţii Avengers Campus, dedicată universului Marvel.