Inspectorii RAR au implementat o soluție rapidă de rezolvare a litigiilor dintre operatorii economici din piața auto și petenții nemulțumiți.
RAR propune o modalitate alternativă de soluționare a litigiilor cu operatorii economici autorizați tehnic RAR: CONCILIEREA!
Prin urmare, înainte ca inspectorii RAR să meargă în control și să gestioneze speța, echipele RAR-DSP pot ajuta în a media rapid litigiul dintre petent și reclamat.
O soluție eficientă și aplicată care salvează tuturor timpul și resursele de orice fel.
Pe site-ul www.rarom.ro , la secțiunea „petiții și reclamații operatori economici” puteți de astăzi opta pentru CONCILIERE! Dacă preferați varianta amiabilă, atunci când faceți o reclamație, bifați căsuța: „Da, vreau conciliere!„. RAR va contacta părțile implicate și va media litigiul.
Soluția menționată poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate care reclamă la RAR nereguli care privesc activitățile din piața auto ce țin de reparații care sub o formă sau alta au încălcat legea!
Citește și: Trei români, morţi într-un accident în Polonia