Un șofer de tir român reclamă faptul că bulgarii nu fac eforturi pentru deblocarea traficului din zona graniței cu România și face dezvăluiri despre felul în care se fac bani de pe urma transportatorilor. În tot acest timp, localitățile din preajma graniței dintre România și Bulgaria sunt scufundate în mizerie și poluare.
”E o coadă constantă de 30 de kilometri de tiruri. Partea bulgara nu lucrează pentru a fluidiza traficul. La Ruse, se exemplu, se stă în parcare câte 27 ore, plus alte 5 ore să intri în parcare. La acestea se adaugă alte 6 ore să ieși din parcare. Iese un total de aproximativ 40 ore”, a declarat șoferul pentru G4Media.
Conform site-ului Poliției de Frontieră, joi dimineață șoferii de camioane trebuiau să aștepte 360 de minute la Giurgiu, 200 de minute la Calafat și 90 de minute la Negru Vodă, pe sensul de ieșire din țară. Pe sensul de intrare în România timpii de așteptare preconizați de Poliția de Frontieră sunt Calafat – 250 de minute, Giurgiu – 40 de minute și Negru Vodă – 360 de minute.
Șoferii susțin însă că datele oficiale sunt eronate. ”Coada e de 30 de kilometri. Asta înseamnă minim minim 30 ore. Iar asta pentru că sunt și mașini Euro 6, care trebuie să se bage la pauza după 15 ore de stat in coadă, că nu mai au program”, precizează un șofer.
Citește tot materialul pe G4Media.
Citește și: 200 de locuri și posturi rămase neocupate la rezidențiat