0.6 C
Craiova
luni, 23 decembrie, 2024
Știri de ultima orăActualitateAdministratieMulte schimbări de organigramă la ședința CJ Dolj

Multe schimbări de organigramă la ședința CJ Dolj

Consiliul Județean Dolj s-a întâlnit, ieri, în ședință ordinară, pentru a vota proiectele de pe ordinea de zi. Nici problemele tehnice care au apărut pe parcursul ședinței, de genul microfoniei sau oprirea neintenționată a microfonului vicepreședintelui, nu au stat în calea consilierilor județeni. Toți au fost zen și au optat pentru un vot liniștitor, iar pentru probleme s-au găsit soluții.

Care sunt instituțiile cu modificări

La ședință, Consiliul Județean Dolj a aprobat modificarea a șapte organigrame și state de funcții ale mai multor instituții din subordine. Instituțiile vizate sunt Direcția Județeană de Pază și Servicii Dolj, Direcția Publică Comunitară de Evidență a Persoanele Dolj, Muzeul de Artă Craiova, Școala Populară de Arte și Meserii ,,Cornetti”, Spitalul Orășenesc din Dăbuleni, Spitalul de Pneumoftiziologie Leamna și Unitatea Medico-Socială Brabova.

Se desființează un post la Serviciul de Pază Dolj

La Direcţia Județeană de Pază și Servicii Dolj se va desființa un post vacant de paznic la Compartimentul Asigurare Pază la Instituții de Interes Județean, astfel încât numărul posturilor din cadrul Serviciului de Pază să fie de 137 posturi. Compartimentul Asigurare Pază la Instituții de Interes Județean va avea 126 posturi de paznic.

,,Se desființează un post pentru că, știți că Direcția de Pază și Servicii este organizată pe număr de locuitori și a scăzut cu câteva mii”, a spus Cosmin Vasile, președinte CJ.

Astfel, numărul total de posturi din organigrama și statul de funcții ale Direcției Județene de Pază și Servicii Dolj va scădea de la 176 de posturi la 175.

Cele mai multe modificări în organigramă sunt la D.P.C.E.P Dolj

Vizată a fost și D.P.C.E.P Dolj. În ultima perioadă, numărul persoanelor care s-au adresat Direcției Publice Comunitare de Evidență a Persoanelor Dolj (D.P.C.E.P.) pentru a obține acte de identitate într-un termen mai scurt pentru motive deosebite, a crescut de aproximativ 3 ori: de la o medie de 10 cereri pe zi în anul 2020, la mai mult de 30 de cereri în ultimele luni, iar tendința este crescătoare datorită circuitului documentelor, care de cele mai multe ori depășește 10 zile calendaristice.

Pentru a face față creșterii volumului de activitate, a fost aprobată modificarea organigramei, astfel: transformarea funcției publice vacante de referent din cadrul Serviciului Evidența Persoanelor în funcție publică de inspector, mutarea funcției publice vacante de inspector de la Compartimentul Juridic la Serviciului Evidența Persoanelor și mutarea funcției publice vacante de consilier juridic superior de la Serviciul Stare civilă, la Compartimentul Juridic, Resurse umane secretariat și Relații publice. De asemenea, a fost propusă și desființarea funcției publice vacante de consilier juridic din cadrul Biroului Stare Civilă și înființarea funcției contractuale de referent la Compartimentul Financiar.

Prin modificările propuse, nu se schimbă numărul total de posturi al instituției, iar cheltuielile de personal se încadrează în fondurile bugetare anuale alocate.

Stat de funcții modificat și la instituții medicale și culturale

Spitalul de Pneumoftiziologie din Leamna și Spitalul Orășenesc din Dăbuleni au primit aprobare pentru modificarea Biroului de Management al Calității Serviciilor Medicale în Compartiment de Management al Calității Serviciilor de Sănătate, dar și transformarea sau desființarea mai multor posturi din organigramă. La Spitalul Leamna se modifică trei posturi și se transformă două posturi vacante. La Unitatea Medico-Socială Brabova, un post de medic specialist se transformă în medic primar.

La ședință a mai fost aprobată și ridicarea în grad a unui post de referent din cadrul Școlii de Arte și Meserii ,,Cornetti” din Craiova. Iar, la Muzeul de Artă Craiova au fost promovate trei posturi de gestionar custode cu un grad peste cel deținut la momentul actual.

Marina Andrei

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS