La patru ani de la lansarea modelului Mercedes-Benz SL Roadster, colosul german a lucrat un pic la bolidul sau, care este fara indoiala una dintre cele mai frumoase masini in circulatie. Noile motoare V6, V8 si V12 biturbo de 517 cai putere au propulsat modelul pe primul loc in topul sportivitatii si al placerii la volan. De peste 50 de ani, modelul Mercedes cu celebra sigla „SL“ ii fascineaza pe iubitorii de autoturisme sportive din intreaga lume. Acum, vom astepta sfârsitul lunii februarie, când la Salonul Auto de la Geneva va fi prezentat in premiera mondiala varianta SL Classe de ultima generatie. La patru ani de la lansare, noul SL apare mai puternic ca niciodata: motorul, transmisia si sasiul au fost optimizate, pentru a oferi o alternativa si mai sportiva, conferind soferilor senzatii de neuitat la volan. „Debutanta“ seriei, daca se poate spune asa, este SL 350, cu un V6 de ultima generatie, care, desi mai puternic cu 11 la suta, permite o economisire de consum de peste un litru de carburant la suta de kilometri. Consumul combinat este acum de 10,3 litri la suta de kilometri. SL 350 atinge suta de kilometri pe ora in doar 6,6 secunde. La SL 500, propulsorul V8 permite o putere de 338 CP. Bolidul atinge viteza de 100 km/h in 5,4 secunde, consumul la suta de km fiind de 12,2 litri. Cea mai puternica masina din aceasta serie este SL 600, echipata cu un „extraterestru“ motor V12 biturbo, a carui putere a ajuns la 517 CP. Totul contribuie la cresterea placerii de a sta la volan, la fel ca si noile echipamente care echipeaza cele trei motorizari: sunetul profund si sport al motorului ofera soferului senzatii intense, garantând in acelasi timp un extraordinar confort in calatoriile lungi. Si sasiul, si transmisia au fost optimizate, pentru a oferi ce e mai bun utilizatorului care va avea norocul sa conduca acest splendid roadster, lansat pentru prima data in 1954. Aspectul exterior nu dezamageste nici el. Partea frontala are un nou look, iar grupurile optice posterioare si inelele de crom din jurul proiectoarelor de ceata ofera noului model un caracter extrem de dinamic, chiar si atunci când masina e oprita. Capota are acum o pronuntata forma de V, confirmând renumele de „sageata argintie“ conferit producatorului german de automobile. Acoperisul se pliaza in 16 secunde, si, la cerere, poate fi si din geam transparent. Interiorul este mai rafinat ca niciodata, cu tapiterie din piele si cu un aspect tip aluminiu folosit pentru instrumentele de la bord. In interior si-a gasit loc si un intrerupator cu aspect de aluminiu pentru plierea acoperisului metalic. Preturile sunt si ele pe masura renovarilor. Un model SL 350 incepe de la pretul de baza de 81.550 de euro, pentru varianta SL 500 trebuie sa scoateti din buzunar 102.544 de euro, daca va limitati la dotarile standard, in timp ce „masina regina“, SL 600, poate fi achizitionata cu 134.100 de euro.
Prospetimea si eleganta noii generatii Mercedes
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei