7.3 C
Craiova
vineri, 29 noiembrie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriYahoo si AOL impun taxe pentru posta electronica

Yahoo si AOL impun taxe pentru posta electronica

Doi dintre cei mai importanti operatori de e-mail din lume, Yahoo Inc. si America Online, planuiesc sa perceapa un onorariu optional pentru directionarea mesajelor catre destinatar fara a le mai trece prin vechile filtre.


Dupa cum informeaza Winnipegsun, aceste onorarii, cuprinse intre un sfert de cent si un cent pentru fiecare e-mail, reprezinta cea mai recenta incercare a celor doua companii de a elimina publicitatea nesolicitata sau spam-ul. Astfel, persoanele care vor trimite e-mail-uri vor avea garantia ca mesajele lor nu vor mai fi filtrate, ci vor purta un fel de timbru electronic, ce „anunta“ destinatarul ca mesajul pe care l-a primit este „legitim“.


Potrivit sursei citate, ambele companii filtreaza de mult timp e-mail-urile, cautând cuvinte-cheie care apar de obicei in spam-uri si in mesajele frauduloase. Insa astfel de practici identifica uneori in mod fals mesajele legitime si le catalogheaza drept spam, afectând activitatea multor agenti economici.


„Majoritatea partenerilor vor o modalitate diferita de a transmite e-mail-urile, având garantia ca mesajele vor ajunge acolo unde trebuie“, a declarat Nicholas Graham, purtatorul de cuvânt al AOL, o divizie a companiei new yorkeze Time Warner Inc. Totodata, el a adaugat ca reprezentantii companiei americane vor incepe sa ofere un astfel de serviciu clientilor sai din luna aprilie.


De asemenea, purtatorul de cuvânt de la Yahoo Inc., Karen Mahon, a precizat ca si compania sa va pune la dispozitia clientilor un serviciu similar in lunile urmatoare.


Potrivit sursei citate, planul este optional si se poate aplica numai pentru o parte dintre persoanele care trimit mesaje prin posta electronica. Analistii considera ca modelul curent a condus la proliferarea spam-urilor si a asa-numitelor „phishing scams“, pentru ca persoanele care le asigura perpetuarea pot realiza profituri importante, chiar daca foarte putini dintre destinatari raspund la astfel de mesaje.


AOL si Yahoo au anuntat ca programul lor, care va fi pus in aplicare prin intermediul companiei Goodmail Systems, va avea ca tinta bancile, distribuitorii on line si alte grupuri care trimit un numar foarte mare de e-mail-uri.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS