7.8 C
Craiova
sâmbătă, 2 noiembrie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriGoogle lansează Street View în România

Google lansează Street View în România

Google a lansat, pentru România, platforma Street View, care permite prin Google Maps vizualizarea străzilor din opt mari oraşe prin imagini filmate cu camera panoramică. De ieri, de la ora 3 dimineaţa, serviciul a fost pus în funcţiune, iar imaginile disponibile sunt din oraşele Bucureşti, Arad, Oradea, Braşov, Timişoara, Cluj, Sibiu şi Constanţa.
„Google Street View se bucură de o foarte mare popularitate în rândul utilizatorilor noştri de hărţi din întreaga lume, aşa că suntem încântaţi de extinderea acoperirii Street View în România. În prezent, pot fi explorate virtual opt oraşe mari din România, alături de frumoasele staţiuni de iarnă de pe Valea Prahovei şi litoralul Mării Negre. Cu ajutorul Street View pot vizita locuri din România şi cei care nu au avut ocazia să le vadă până acum“, a declarat Dan Bulucea, country managerul Google România.

Cum îţi poţi promova afacerea pe Street View?

Absolut toţi utilizatorii care au acces la internet şi intră pe Google Hărţi pot modifica, edita şi completa serviciul Street View, nu doar deţinătorii de afaceri. Posibilitatea este limitată, în prezent, datorită acoperirii restrânse a acestei aplicaţii, de doar opt oraşe. Însă cei cu afaceri din aceste oraşe pot foarte simplu să plaseze sediile firmelor lor în Street View. Exact ca şi până în prezent pe Google Maps (Google Hărţi – serviciu în limba română), plasarea unei locaţii este simplă. Îţi alegi locul pe hartă, prin plasarea unui „Pegman“ – o iconiţă în formă de om de culoare galbenă, care se regăseşte pe interfaţa oferită de Google Maps în explorerul de internet pe care îl ai sau aplicare de dublu click la adresa pe care o cauţi, până ce se trece din modul de vizualizare în plan (2D) la cel de tur virtual. Poze de înaltă rezoluţie, captate cu o cameră panoramică de 360 de grade, afişează perfect locaţia respectivă. Orientezi imaginea către clădirea unde se găseşte firma, magazinul, punctul de desfacere, sediul afacerii tale. În stânga ecranului va apărea opţiunea numită sugestiv „Plasaţi compania dvs. pe Google Hărţi“. De aici există opţiunea „Adaugă o companie nouă“. Mai departe trebuie să completezi câmpurile cu datele companiei pe care doreşti să le faci publice: adresă locativă, telefon, e-mail, pagină web etc. Puteţi adăuga poze cu interiorul clădirii sau exteriorul acesteia în cazul în care aceasta nu mai arată la fel cum este prezentată în pozele furnizate de Google. De fapt, aceasta este principala problemă a Street View. Imaginile nu sunt în timp real. Pentru România, acestea sunt realizate în intervalul 2007-2010, astfel încât modificările arhitecturale şi de infrastructură realizate în ultimul an nu vor apărea în versiunea actuală a aplicaţiei.
Normal, înainte de a putea edita informaţiile trebuie să vă logaţi la platforma Google. Logarea în baza de date este gratuită şi nu necesită neapărat crearea unui cont la serviciul de poştă electronică Gmail. Se poate cu toate conturile de e-mail disponibile. Introducerea informaţiilor este gratuită şi după dorinţa utilizatorului. De asemenea, poate fi introdus foarte simplu pe site-ul companiei un link către Google Hărţi – Street View, care va arăta clienţilor unde trebuie să se deplaseze şi cum să recunoască mai uşor clădirea la care se face referire.

ANAT, magazinuldecase.ro şi infoturism folosesc deja Street View

Reprezentanţii Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România – ANAT, magazinuldecase.ro şi infoturism.ro au început deja colaborarea cu Google România, în ceea ce priveşte serviciile oferite de Street View, potrivit acestora noua platformă oferită de Google în România fiind extrem de utilă pentru ei. „Apreciez ca deosebit de importantă lansarea aplicaţiei Street View pentru o mai bună promovare virtuală a destinaţiilor din România. (…) Prin intermediul acestei aplicaţii, turiştii vor putea vizita, virtual, destinaţii, oraşe, hoteluri“, a declarat Corina Matei, preşedintele ANAT.
Florin Pravai, director de proiect magazinuldecase.ro, a spus că „Street View contribuie la dezvoltarea pieţei imobiliare on line din România şi aduce avantaje importante pentru cei 120.000 de cumpărători care caută proprietăţi pe magazinuldecase.ro în fiecare lună. Înainte de a decide să viziteze o proprietate, cumpărătorul poate vedea on line zona, vecinătăţile şi aspectul exterior al imobilului“, a precizat Pravai. România este a 27-a ţară din lume în care este disponibilă noua aplicaţie.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

10 COMENTARII