Reprezentanţa a primit ieri certificarea din partea constructorului japonez de automobile
Reprezentanţa Toyota Craiova a primit ieri certificarea Toyota Motor Europe pentru îndeplinirea standardelor europene în tinichigerie-vopsitorie, ca urmare a implementării programului „Toyota Customer Service Management (TSM)“, monitorizat timp de un an de constructorul japonez de automobile. Recunoaşterea standardelor internaţionale în materie de tinichigerie-vopsitorie va aduce clienţilor servicii şi reparaţii de calitate superioară. „Toyota are principii simple şi clare după care s-a ghidat de-a lungul vremii. Unul dintre acestea este: clientul pe primul loc. Toate proiectele noastre au un singur obiectiv – acela de a garanta satisfacţie deplină pentru clienţi şi pentru parteneri. Prin certificarea pe care a primit-o astăzi (ieri – n.r.) Toyota Craiova, îi asigurăm pe clienţii noştri că vor pleca mulţumiţi de la service“, a declarat Cristian Dragomirescu, Refional After Sales Manager Toyota România. Peste 6.000 de maşini trec lunar prin unităţile service Toyota din România, din care circa 1.400 necesită reparaţii de tinichigerie-vopsitorie. Toţi reparatorii autorizaţi Toyota participă şi în programul european „Complete Customer Satisfaction (CCS)“, ce măsoară gradul de satisfacţie a clienţilor. La Toyota Craiova, indicele de satisfacţie a clienţilor a depăşit 90% în ultimele luni. Constructorul japonez vrea ca până la jumătatea anului 2012 toate reprezentanţele Toyota să implementeze programul TSM. În prezent, reţeaua de dealeri cuprinde 22 de unităţi, aflate în cele mai importante oraşe ale ţării. Toate acestea reprezintă centre „3S“ (showroom, service şi piese de schimb), fiind aliniate standardului internaţional al companiei.