Banca Transilvania aduce în Romania Social Banking Solution, facilitate dezvoltată de compania PayKey (Israel), desemnată Best FinTech 2018 la Efma-Capgemini Best FinTech Award.
Cele două companii oferă clienţilor o soluţie de social banking pentru a trimite şi primi bani. De asemenea, ei pot verifica banii din cont folosind butonul BT Pay din tastatura telefonului. Clienţii care au smartphone cu Android vor avea tastatură BT Pay, iar cei cu iPhone, extensia BT Pay, potrivit startupcafe.ro.
Cum pot realiza următoarele operaţiuni
- Clienţii băncii care au telefon cu sistem de operare Android pot realiza următoarele operaţiuni în timp ce folosesc oricare dintre aplicaţiile de mesagerie ale social media:
– trimitere de bani (lei; euro) către persoanele din agenda telefonului (între clienti BT);
– solicitare de bani (lei; euro) de la contactele din telefon (între clienti BT);
– verificarea soldurilor pentru cardurile adăugate în BT Pay.
Transferul poate fi şi în euro
- Butonul BT Pay va apărea pe ecranul telefonului după ce este instalată tastatura BT Pay. Şi din setările telefonului, secţiunea Tastaturi, fie direct din aplicaţia cu acelaşi nume BT.
- Pentru clienţii BT care au un telefon cu sistem de operare IOS optiunea de verificare sold şi transfer de bani va fi disponibilă din iMessage, activând extensia BT Pay disponibilă în aplicaţie.
- Transferul de bani de pe cardurile de debit şi verificarea soldului este fără comision.
- Dacă transferul are loc între persoane care au card BT Mastercard Direct în valută, transferul poate fi şi în euro.
BT oferă alternative de plată contactless, prin colecţia BT Pay care cuprinde urmatoarele accesorii: ceas, brăţară, sticker, aplicaţia cu acelaşi nume, smartwatch-ul Garmin, Fitbit Pay şi, de acum înainte, tastatura BT Pay. Aducerea în Romania a acestui serviciu înseamnă pentru clienţii Băncii Transilvania un mod facil şi prietenos de a trimite şi solicita bani prin telefon.
Autor:Valentina Grădinaru