„Să presupui este bine, dar să afli este şi mai bine.” Maxima lui Mark Twain poate fi completată excelent cu vorba populară „omul cât trăieşte învaţa” şi cum ar putea să înveţe mai bine dacă nu din exemple? La KRUK România SRL, poveştile de viaţă ale oamenilor sunt exemple inspiraţionale. Multe dintre acestea au căpătat o nuanţă pozitivă în urma unei simple discuţii cu reprezentanţii companiei, oameni empatici, dispuşi să ofere ajutor în toate cazurile pe care le gestionează.
De altfel, statistica susţine cele spuse anterior, în ideea în care 92% dintre clienţii KRUK au o părere bună despre discuţiile cu agenţii companiei; 90% dintre clienţii KRUK au păreri bune despre discuţiile pe chat avute cu reprezentanţii companiei; 93% dintre părerile despre KRUK, platforma online prin care clienţii îşi pot achita datoriile, sunt pozitive.
Încrederea şi mulţumirea clienţilor KRUK se pot vedea uşor în poveştile de viaţă
Poveştile pe care clienţii KRUK ţin să le mărturisească şi altora pot fi sursa de încredere pentru toţi cei care simt că nu o mai pot scoate la capăt cu datoriile. Unul dintre clienţi mărturiseşte adevărul despre KRUK, iar adevărul său este despre cum această companie l-a ajutat să-şi depăşească starea de stres în care s-a afundat din cauza neplăţii datoriilor către bănci.
Bărbatul în cauză a mărturisit pe platforma eKRUK că a avut patru cărţi de credit şi un credit de consum, la un moment dat, din care a început să cheltuiască pentru familia sa, fără să se gândească la consecinţe. În timp, au apărut problemele cu rambursarea datoriilor, totul culminând cu pierderea locului de muncă al soţiei. Apelurile de la bancă şi notificările au început să curgă, acela fiind momentul când persoana s-a gândit că are nevoie de un un agent KRUK. Acesta i-a propus un plan şi, împreună, au ajuns la concluzia plăţii ratelor într-un mod convenabil. Decizia respectivă a fost calea pentru redobândirea liniştii iar din toată această experienţă, domnul respectiv a înţeles cât de importantă este cheltuirea responsabilă a banilor.
Şi alte păreri despre KRUK confirmă experienţa pe care oamenii o au colaborând cu reprezentanţii companiei.
În acest context poate fi adus în discuţie şi cazul unei femei care, aflându-se într-un impas oncologic, şi-a epuizat toate resursele financiare pe tratamente, intervenţii şi examinări, ajungând în situaţia de a nu-şi mai putea plăti creditul sau de a nu mai putea acoperi necesităţile de dezvoltare a copiilor săi. În acel moment şi-a făcut curaj şi a sunat la KRUK.Un agent a ajutat-o prin stabilirea unor rate mici să se repună pe picioare din punct de vedere financiar şi să-şi recapete încrederea pe care şi-o pierduse. După un an, viaţa ei a început să se îmbunătăţească iar doamna respectivă le recomandă acum tuturor celor care au probleme cu datoriile să aibă încredere în KRUK.
Experiențele dificile prin care trec din cauza datoriilor îi călesc pe mulţi oameni şi îi fac să aprecieze mai mult responsabilitatea şi să respecte valoarea banilor. Povestea unei tinere, care la 21 de ani a devenit mamă şi în scurt timp nu a mai făcut faţă cheltuielilor, este un exemplu că oamenii, atunci când învăţa din greşeli, se ridică mai puternici. Când a văzut că toate cheltuielile îi depăşeau bugetul, tânăra a luat un credit, intrând în spirala datoriilor, adică rambursând o datorie cu alta.
Conştientizând că împrumuturile nu sunt o soluţie de a ieşi din impas, s-a ambiţionat şi a promovat la slujbă, după care a început să-şi achite datoriile în rate lunare de 100-200 de lei. Din toată această poveste, tânăra a învăţat să facă achiziţii doar cu un motiv întemeiat şi îşi învaţă şi copilul să economisească bani. Acum, recomandarea sa pentru toţi oamenii este aceea de a-şi face liste de cumpărături, de a consulta ofertele de reduceri din magazine şi de a face cumpărături raţional.