2 C
Craiova
joi, 21 noiembrie, 2024
Știri de ultima orăBani & Afaceri19 ani de Ultratonique: O poveste despre frumuseţe, crescută frumos

19 ani de Ultratonique: O poveste despre frumuseţe, crescută frumos

Adelina Vrapcea a avut mereu o aplecare pentru estetică. De mică era pasionată de tot soiul de activităţi artistice. Croia, desena, era atrasă de artă şi frumos. În urmă cu 19 ani, a decis să valorifice înclinaţiile sale către frumos deschizând un centru de frumuseţe. Un salon cochet care s-a transformat ulterior într-o clinică impozantă: Ultratonique. Pentru că “frumuseţea este o artă”, aşa cum o spune chiar sloganul ales de Adelina.

Reuşita a venit dintr-o combinaţie a pasiunii cu disciplina şi rigurozitatea.

“Când am deschis acest business, m-a ajutat foarte mult că am avut o disciplină a studiului şi a muncii. Cele mai importante lucruri pentru a atinge succesul sunt rigurozitatea şi respectul, aprecierea oamenilor cu care lucrezi. Trebuie să câştigi, în primul rând, echipa, să o atragi alături de tine, pentru a putea câştiga apoi încrederea clientului. Pentru că de unul singur nu poţi niciodată totul”, consideră Adelina.

Succesul, o poveste de echipă

Spiritul de lider care îşi clădeşte şi îşi întăreşte echipa a fost firul roşu în aventura pornită în urmă cu aproape cu două decenii.

“Pentru mine reţeta aceasta a funcţionat. Am dorit mereu să valorific fiecare membru al echipei în parte, să le scot în evidenţă pe colegele mele, pe fiecare în felul său. Am investit în pregătirea lor, în imaginea lor şi le-am insuflat încredere. Nu am avut niciodată filosofia de business “nimeni nu e de neînlocuit”. Pentru mine, lucrurile nu stau aşa.”

Adelina este recunoscătoare că a avut mereu şi familia aproape. “M-a susţinut, m-a ajutat să trec frumos şi prin victorii, dar şi prin eşecuri. A fost o plasă de siguranţă”.

Provocările şi depăşirea lor

Momentele critice din tot parcursul poveştii Ultratonique de la idee la o clinică de estetică organizată la cele mai înalte standarde au fost legate, în principal, de concurenţa acerbă de pe piaţă şi evoluţiile extrem de accelerate ale tehnologiei din domeniu.

“Uneori, se pune problema luptei calităţii cu reclama. Ai un produs extraordinar, dar există riscul ca reclama foarte agresivă din spatele unui produs mai slab să te învingă. Şi trebuie să lupţi cu asta şi să dovedeşti de ce eşti mai bun. Să te repoziţionezi pentru a răspunde la acest risc. În general, când ceva nu a mers bine, m-am gândit că fac ceva greşit. Sau că nu fac suficient. Iar această gândire a fost mobilizatoare, m-a făcut să evoluez”, explică Adelina Vrapcea cum a reuşit să gestioneze provocările şi să le depăşească.

Cele mai noi tehnologii şi cei mai buni distribuitori

,,Pentru că am ales să colaboram cu lideri mondiali în industria echipamentelor de estetică medicală, am reușit să aducem în clinică cele mai avansate tehnologii, oferind pacienţilor noştri soluții complete în estetica facială, epilare definitiva și remodelare corporală. Experienţa noastră de 19 ani, participarea constantă la Congrese Internaționale, unde am avut mereu prilejul sa învățăm de la cei mai buni, ne-au ajutat să dezvoltam cele mai noi și revoluţionare tratamente din domeniul esteticii și sa avem rezultate de neegalat”, a declarat managerul Ultratonique.

“M-a ajutat enorm în drumul meu autoperfecţionarea. Şi mai este amprenta personală. Eu nu pot face lucrurile după reţete stricte. Pentru că fiecare dintre noi are propriul stil de a face business şi îşi atrage clienţi care rezonează cu acest stil. Am încercat mereu să învăţ de la cei mai buni. Şi, deşi sunt grăbită de felul meu, în business am învăţat să am răbdare şi să înţeleg că succesul o să vină. Am mers cu paşi mici”. Şi răbdarea a dat roade.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS