11.2 C
Craiova
joi, 20 martie, 2025
Știri de ultima orăBani & AfaceriConvocator ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A ACȚIONARILOR INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A.

Convocator ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A ACȚIONARILOR INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A.

CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE AL INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A.

cu sediul în județul Dolj, Craiova, str. Tufănele nr. 1, Nr. Reg. Com.: J16/1210/1993, Cod Unic de Înregistrare: RO 4175676, Cod LEI 254900VTOOM8GL8TVH59

Capital social: 47.500.000 lei

întrunit în ședința din data de 18.03.2025

CONVOACĂ

ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A ACȚIONARILOR

în data de 29.04.2025

Adunările își va desfășura lucrările la Hotel Golden House din Craiova, str. Brestei nr. 18, fiind îndreptățiți să participe și să voteze acționarii înregistrați la sfârșitul zilei de 17.04.2025, considerată dată de referință.

Ora stabilită pentru începerea lucrărilorADUNĂRII GENERALE ORDINARE este ora 11:00.

Ora stabilită pentru începerea lucrărilorADUNĂRII GENERALE EXTRAORDINARE este ora 09:00.

Convocarea se efectuează în conformitate cu prevederile Legii societăților nr. 31/1990 R, cu modificările și completările ulterioare, ale Legii nr. 24/2017, ale reglementărilor A.S.F. date în aplicarea acesteia și ale Actului constitutiv al Infinity Capital Investments S.A.

Capitalul social al Societății este format din 475.000.000 acțiuni nominative, cu valoare nominală de 0,10 lei, dematerializate și indivizibile, din care cu drept de vot 428.142.639 acțiuni, fiecare dintre aceste acțiuni dând dreptul la un vot în cadrul adunării generale a acționarilor. Menționăm că un număr de 45.000.000 acțiuni sunt răscumpărate de Societate conform Hotărârii A.G.E.A. nr. 4 din 30.09.2024 (publicată în M.O. al României, partea a IV-a nr.4323/9.10.2024) și un număr de 1.857.361 acțiuni sunt răscumpărate conform Hotărârilor A.G.E.A. nr. 7 și 8 din 27.04.2023 (publicate în M.O. al României, partea a IV-a nr. 2236/18.05.2023), reprezentând în total 9,86% din capitalul social, al căror drept de vot este suspendat conform art. 105 alin. 2 din Legea societăților nr. 31/1990 la data convocării.

ORDINEA DE ZI A ADUNĂRII GENERALE ORDINARE A ACȚIONARILOR

  1. Alegerea secretariatului de ședință format din 2 membri, respectiv doamna Cimpoeru Ana – Auditor intern și doamna Teodora Negoiță Costin, cu datele de identificare disponibile la sediul societății, doamna Teodora Negoiță Costin, urmând să fie aleasă secretarul ședinței care va întocmi Procesul-verbal al adunării. Persoanele propuse au calitatea de acționari ai INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A.
  2. Numirea notarului public Balaci Eugen și/sau Popa Daniela-Maria din cadrul Societății Profesionale Notariale Balaci Eugen din Craiova, județul Dolj, pentru supravegherea, pe cheltuiala societății, a operațiunilor efectuate de secretarii adunării, în conformitate cu dispozițiile art. 129 alin. (3) din Legea nr. 31/1990 (R).
  3. Alegerea comisiei de numărare a voturilor exprimate de acționari asupra punctelor aflate pe ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare a Acționarilor, compusă din trei membri, respectiv doamna Vlăduțoaia Valentina, doamna Lazăr Mihaela-Simona și doamna Țalea Mihaela, cu datele de identificare disponibile la sediul societății. Persoanele propuse au calitatea de acționari ai INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A.
  1. Ratificarea numirii societății Deloitte Audit S.R.L., în temeiul și limitele contractului de audit încheiat în scopul raportării privind durabilitatea pentru anul financiar 2024, conform cerințelor alineatului 11 al articolului 62 din Legea nr. 162/2017 privind auditul statutar al situațiilor financiare anuale și al situațiilor financiare consolidate și de modificare a unor acte normative.
  2. Prezentarea și aprobarea Situațiilor financiare individuale și consolidate ale INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. la 31.12.2024, întocmite în conformitate cu Norma nr. 39/2015 pentru aprobarea Reglementărilor contabile conforme cu Standardele Internaționale de Raportare Financiară, aplicabile entităților autorizate, reglementate și supravegheate de Autoritatea de Supraveghere Financiară din Sectorul Instrumentelor și Investițiilor Financiare, precum și Fondului de Compensare a Investitorilor, pe baza Rapoartelor Consiliului de Administrație și ale Auditorului Financiar.
  3. Aprobarea repartizării profitului net pentru exercițiul financiar al anului 2024 în sumă de 124.615.270 lei, la Alte rezerve, pentru surse proprii, în vederea susținerii viitoarelor investiții, conform propunerii formulate de Consiliul de Administrație.
  4. Aprobarea descărcării de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfășurată în exercițiul financiar al anului 2024, corespunzător duratei mandatului deținut:
  • Sorin-Iulian Cioacă (perioada 01.01.2024 – 03.12.2024 și perioada 04.12.2024 – 31.12.2024);
  • Mihai Trifu (perioada 01.01.2024 – 03.12.2024 și perioada 04.12.2024 – 31.12.2024);
  • Codrin Matei (perioada 01.01.2024 –03.12.2024 și perioada 04.12.2024 –31.12.2024);
  • Mihai Zoescu (perioada 01.01.2024 – 03.12.2024 și perioada 04.12.2024 – 31.12.2024);
  • Andreea Cosmănescu (perioada 01.01.2024 – 03.12.2024 și perioada 04.12.2024 – 31.12.2024).
  1. Prezentarea și aprobarea Strategiei investiționale și a Bugetului de Venituri și Cheltuieli pentru anul 2025.
  2. Prezentarea și aprobarea Raportului privind remunerația conducătorilor INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. aferentă anului 2024.
  3. Aprobarea datei de 20.05.2025 ca dată de înregistrare (ex-date 19.05.2025), în conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea acționarilor asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârilor adoptate.

ORDINEA DE ZI A ADUNĂRII GENERALE EXTRAORDINARE A ACȚIONARILOR

  1. Alegerea secretariatului de ședință format din 2 membri, respectiv doamna Cimpoeru Ana – Auditor intern și doamna Teodora Negoiță Costin, cu datele de identificare disponibile la sediul societății, doamna Teodora Negoiță Costin, urmând să fie aleasă secretarul ședinței care va întocmi Procesul-verbal al adunării. Persoanele propuse au calitatea de acționari ai INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A.
  2. Numirea notarului public Balaci Eugen și/sau Popa Daniela-Maria din cadrul Societății Profesionale Notariale Balaci Eugen din Craiova, județul Dolj, pentru supravegherea, pe cheltuiala societății, a operațiunilor efectuate de secretarii adunării, în conformitate cu dispozițiile art. 129 alin. (3) din Legea nr. 31/1990 (R).
  3. Alegerea comisiei de numărare a voturilor exprimate de acționari asupra punctelor aflate pe ordinea de zi a Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor, compusă din trei membri, respectiv doamna Vlăduțoaia Valentina, doamna Lazăr Mihaela-Simona și doamna Țalea Mihaela, cu datele de identificare disponibile la sediul societății. Persoanele propuse au calitatea de acționari ai INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A.
  4. Aprobarea mutării sediului social al INFINITY CAPITAL INVESTMENTS SA., înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Dolj sub numărul J16/1210/1993, în Registrul A.S.F. A.F.I.A.A. sub numărul PJR07.1AFIAA/160004/15.02.2018 și în Registrul A.S.F. F.I.A.I.R. sub numărul PJRO9FIAIR160001/08.06.2021, având Codul unic de înregistrare RO 4175676, de la vechea adresă din Municipiul Craiova, str. Tufănele nr. 1, județul Dolj, la noua adresă din București, Sector 1, str. Daniel Danielopolu nr. 2, Etaj 4.

Rezoluția privind mutarea sediului social al INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. va produce efecte doar de la data emiterii, în acest sens, a autorizației de către Autoritatea de Supraveghere Financiară, în conformitate cu cadrul legal aplicabil.

  1. Aprobarea înființării unui nou punct de lucru al INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. în Municipiul Craiova, str. Tufănele nr. 1, județul Dolj, la care se vor desfășura aceleași activități din obiectul de activitate al INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A., respectiv domeniul principal de activitate este cod CAEN 649 – Alte activități de intermedieri financiare, exceptând activități de asigurări și fonduri de pensii, iar activitatea principală este cod CAEN 6499 – Alte intermedieri financiare n.c.a., exceptând activități de asigurări și fonduri de pensii.

Rezoluția privind înființarea punctului de lucru în Municipiul Craiova, str. Tufănele nr. 1, județul Dolj, va produce efecte de la data emiterii în acest sens a autorizației de către Autoritatea de Supraveghere Financiară a înființării punctului de lucru, în conformitate cu cadrul legal aplicabil, sub condiția aprobării și autorizării rezoluției de la punctul 4 al ordinii de zi.

  1. Aprobarea modificării actului constitutiv al societății, după cum urmează:

Articolul 2 alineatul 1 se modifică și va avea următorul cuprins:

‘’Art. 2 Sediul și durata societății

  1. Sediul social al societății este situat în România, Municipiul București, Sector 1, str. Daniel Danielopolu nr. 2, Etaj 4.’’
  2. Aprobarea derulării unui program de tip Stock Option Plan, care are ca obiectiv acordarea de drepturi de opțiune pentru dobândirea de acțiuni cu titlu gratuit de către administratori, directori, angajați, în scopul fidelizării, menținerii și motivării acestora, precum și cu scopul recompensării lor pentru activitatea desfășurată în cadrul Societății. Programul se va desfășura în următoarele condiții:

(a) În cadrul programului „Stock Option Plan” vor fi acordate drepturi de opțiune pentru un număr maxim de 2.000.000 acțiuni, alocate administratorilor, directorilor, angajaților.

(b) În cazul drepturilor de opțiune acordate administratorilor, directorilor, angajaților Societății, dreptul de opțiune va putea fi exercitat după o perioadă stabilită prin decizia Consiliului de Administrație de implementare a programului „Stock Option Plan”.

(c) La programul „Stock Option Plan” vor putea participa administratorii, directorii, angajații Societății, conform criteriilor de performanță stabilite de Consiliul de Administrație.

(d) Consiliul de Administrație va fi împuternicit să adopte toate măsurile necesare și să îndeplinească toate formalitățile cerute pentru aprobarea și implementarea programului „Stock Option Plan”, cum ar fi, dar fără a se limita la:

(i) determinarea criteriilor în baza cărora vor fi acordate drepturile de opțiune personalului Societății;

(ii) determinarea pozițiilor din organigramă, precum și din structura Consiliului de Administrație, pentru care programul de tip „stock option plan” va fi aplicabil;

(iii) perioada dintre data de acordare a dreptului de opțiune și data exercitării dreptului de opțiune;

(iv) condițiile pentru exercitarea dreptului de opțiune și, implicit, pentru dobândirea de acțiuni;

(v) termenul înăuntrul căruia titularul dreptului de opțiune trebuie să își exercite dreptul de opțiune;

(vi) întocmirea și publicarea documentelor de informare în condițiile legii etc.

(e) Implementarea se va face de către Consiliul de Administrație al Societății, cu respectarea Hotărârii Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor, și/sau cu ajutorul unui consultant specializat.

(f) Implementarea programelor se va realiza cu respectarea obligațiilor legale de întocmire și publicare a documentelor de informare în condițiile legii și ale regulamentelor A.S.F. aplicabile.

  1. Aprobarea derulării unui program de răscumpărare a acțiunilor proprii de către Societate, cu respectarea prevederilor legale aplicabile și întrunind următoarele caracteristici principale:

(i) Scopul programului: Societatea va răscumpăra acțiuni în cadrul programului pentru distribuirea cu titlu gratuit către administratorii, directorii, angajații Societății, în scopul fidelizării acestora, precum și al recompensării pentru activitatea desfășurată în cadrul Societății, conform criteriilor de performanță ce urmează a fi stabilite de Consiliul de Administrație.

(ii) Numărul maxim de acțiuni ce pot fi răscumpărate: cel mult 2.000.000 de acțiuni;

(iii) Prețul minim per acțiune: 0,1 lei;

(iv) Prețul maxim per acțiune: 4,5 lei;

(v) Durata programului: maximum 18 luni de la data înregistrării în registrul comerțului;

(vi) Plata acțiunilor dobândite în cadrul programului se va realiza din profitul distribuibil sau rezervele disponibile ale societății înscrise în ultima situație financiară anuală aprobată, cu excepția rezervelor legale, conform situațiilor financiare 2023, în acord cu prevederile art. 1031 lit. d) din Legea societăților nr. 31/1990.

9. Aprobarea derulării unui program de răscumpărare de către Societate a propriilor acțiuni, în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile, în următoarele condiții:

i) dimensiunea programului: răscumpărarea a maxim 40.000.000 acțiuni proprii cu valoarea nominală de 0,10 lei/acțiune;

ii) prețul de dobândire a acțiunilor – prețul minim de achiziție va fi 0,1 lei/acțiune, iar prețul maxim va fi 4,5 lei/acțiune;

iii) durata programului: maximum 18 luni de la data înregistrării în registrul comerțului;

iv) plata acțiunilor răscumpărate se va realiza din profitul distribuibil sau din rezervele disponibile ale societății, înscrise în ultima situație financiară anuală aprobată, cu excepția rezervelor legale, conform situațiilor financiare 2023, în acord cu prevederile art. 1031 lit. d) din Legea societăților nr. 31/1990;

v) destinația programului – reducerea capitalului social prin anularea acțiunilor răscumpărate.

10. Aprobarea mandatării Conducerii Superioare a INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. pentru ducerea la îndeplinire, cu respectarea cerințelor legale, a programelor de răscumpărare a propriilor acțiuni, incluzând, dar nelimitându-se la stabilirea modalității de dobândire a propriilor acțiuni.

11. Aprobarea împuternicirii Președintelui-Directorului General al INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A., cu posibilitate de substituire, pentru a semna hotărârile Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor, forma modificată și actualizată a actului constitutiv și orice alte documente conexe, pentru a reprezenta societatea și pentru a efectua toate actele și formalitățile de publicitate, de înregistrare și de implementare a hotărârilor adoptate de Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor la Oficiul Registrului Comerțului, Autoritatea de Supraveghere Financiară, Depozitarul Central S.A. și la orice alte autorități.

12. Aprobarea datei de 20.05.2025 ca dată de înregistrare (ex date: 19.05.2025), în conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea acționarilor asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârilor adoptate.

În aplicarea prevederilor Legii nr. 24/2017 și a Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018, acționarii reprezentând singuri sau împreună 5% din capitalul social, au dreptul:

  • de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunărilor generale, cu condiția ca fiecare punct să fie însoțit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre adoptare de adunările generale;
  • de a prezenta proiecte de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi a adunărilor generale.

Data limită până la care pot exercita aceste drepturi este 07.04.2025, ora 1700.

Fiecare acționar are dreptul să adreseze întrebări privind punctele de pe ordinea de zi a adunărilor generale, până cel mai târziu la data 20.04.2025, ora 1700, data numărului de registratură. Societatea poate răspunde inclusiv prin postarea răspunsului pe website-ul propriu, la secțiunea A.G.O.A/A.G.E.A. din 29/30.04.2025/Informații Investitori – Întrebări frecvente.

Solicitările vor fi depuse în formă scrisă, în original, la sediul societății pe adresa INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. Craiova, Str. Tufănele nr. 1, județul Dolj, sub semnătura acționarului sau reprezentantului legal al acestuia. De asemenea, acționarii sau reprezentanții legali pot transmite solicitările cu semnătură electronică extinsă, conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, prin e-mail la adresa ,,[email protected]”. Acționarii, indiferent de modalitatea de transmitere aleasă, au obligația menționării în clar, cu majuscule: “PENTRU A.G.O.A/A.G.E.A. INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. DIN DATA DE 29.04.2025/30.04.2025.”

Pentru identificare, acționarii care fac propuneri pentru completarea ordinii de zi vor anexa solicitării documente care să le ateste identitatea (act de identitate pentru persoane fizice, iar pentru persoana juridică, actul de identitate al reprezentantului legal, însoțit de dovada calității de reprezentant legal, respectiv certificat constatator eliberat de registrul comerțului, prezentat în original sau copie conformă cu originalul, sau orice alt document, în original sau în copie conformă cu originalul, emis de către o autoritate competentă din statul în care acționarul este înmatriculat legal, care atestă calitatea de reprezentant legal) și un extras de cont, din care să rezulte calitatea de acționar și numărul de acțiuni deținute la data solicitării, emis de Depozitarul Central sau de participanții definiți în conformitate cu prevederile legale, care furnizează servicii de custodie (conform prevederilor art. 194 din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018). Documentele care atestă calitatea de reprezentant legal al acționarului persoană juridică vor fi emise cu cel mult 3 luni înainte de data publicării convocatorului adunărilor generale ale acționarilor. Documentele care atestă calitatea de reprezentant legal întocmite într-o limbă străină, alta decât limbaengleză, vor fi însoțite de o traducere, realizată de un traducător autorizat, în limba română sau engleză.

Aceleași documente se vor depune și de către acționarii care înaintează întrebări Consiliului de Administrație.

Documentele anexate la solicitarea transmisă prin poștă sau curierat vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către semnatarii cererilor, iar pentru cele transmise în format electronic, titularii semnăturii electronice extinse (acționar sau reprezentant legal) vor transmite o declarație pe proprie răspundere că documentele transmise sunt conforme cu originalul.

Participarea la lucrările Adunărilor Generale se face în nume propriu sau prin reprezentare. Reprezentarea se poate face și prin alte persoane decât acționarii, în baza unei împuterniciri speciale sau generale, potrivit Legii nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață și a Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 dat în aplicarea acesteia.

Împuternicirea specială poate fi acordată oricărei persoane pentru reprezentare într-o singură adunare generală și conține instrucțiuni specifice de vot din partea acționarului, cu precizarea clară a opțiunii de vot pentru fiecare punct înscris pe ordinea de zi a Adunării Generale. În această situație, prevederile art. 125 (5) din Legea nr. 31/1990 R, cu modificările și completările ulterioare, nu sunt aplicabile.

Împuternicirea generală se poate acorda de către acționar, în calitate de client, unui intermediar (definit conform art. 2 alin. (1) pct. 19 din Legea nr. 24/2017) sau unui avocat, în condițiile prevăzute de Legea nr. 24/2017, pentru o perioadă care nu poate depăși 3 ani. Împuternicirea generală se depune, înainte de prima ei utilizare, la INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. în copie, cuprinzând mențiunea conformității cu originalul sub semnătura reprezentantului.

Reprezentantul desemnat de acționar prin împuternicire generală va da la momentul prezentării la sala de ședință, înainte de primirea buletinului de vot, o declarație pe proprie răspundere, ce se va actualiza cu ocazia fiecărei adunări generale desfășurate de INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. pe perioada de valabilitate a împuternicirii generale, din care să rezulte că nu se află într-o situație de conflict de interese potrivit prevederilor legale. De asemenea, împuternicitul, intermediar sau avocat, va face dovada îndeplinirii condiției de client al acționarului care a emis împuternicirea generală cu contract (extras copie, vizată pentru conformitate cu originalul de către reprezentant) valabil la data emiterii împuternicirii generale și care să cuprindă părțile și să aibă valabilitate cel puțin perioada pentru care acționarul a emis împuternicirea generală.

Împuternicitul nu poate fi substituit de către o altă persoană, decât în cazul în care acest drept i-a fost conferit în mod expres de către acționar, în împuternicire. În condițiile în care împuternicitul este persoană juridică, aceasta poate să își exercite mandatul primit prin intermediul oricărei persoane ce face parte din organul său de administrare sau conducere sau dintre angajații săi. Dacă persoana fizică participantă este reprezentantul legal, atunci aceasta va face dovada calității sale prin aceleași înscrisuri solicitate și în cazul formulării de cereri privind completarea ordinii de zi sau adresarea de întrebări. Dacă mandatul este exercitat prin intermediul unei alte persoane care face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajații persoanei juridice, la documentele anterior menționate se va adăuga și o împuternicire, ÎN ORIGINAL, semnată de reprezentantul legal pentru desemnarea persoanei care să participe la adunarea generală în care să fie menționată și calitatea/funcția deținută în cadrul persoanei juridice desemnată de către acționar ca reprezentant al său.

Acționarii pot revoca sau modifica votul sau mandatele emise, până cel mai târziu 27.04.2025 ora 1100 (ora înregistrării la registratura Societății) pentru A.G.O.A., respectiv ora 0900 (ora înregistrării la registratura Societății) pentru A.G.E.A., fiind luat în considerare ultimul vot sau ultima împuternicire specială sau generală înregistrată la INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. De asemenea, în situația participării personale a acționarului în cadrul adunării, voturile sau mandatele transmise anterior vor deveni nule.

Dacă persoana care reprezintă acționarul prin participare personală la adunarea generală este alta decât cea care a exprimat votul prin corespondență, atunci, pentru valabilitatea votului său, aceasta prezintă la adunare o revocare scrisă a votului prin corespondență, semnată de acționar sau de reprezentantul care a exprimat votul prin corespondență. Acest lucru nu este necesar dacă acționarul sau reprezentantul legal al acestuia este prezent la adunarea generală.

În cazul reprezentării unui acționar printr-o instituție de credit care prestează servicii de custodie, se vor aplica prevederile Legii nr. 24/2017, custodele având obligația respectării cerințelor prevăzute în Procedura de vot, aprobată de Consiliul de Administrație.

Procedura de vot, în funcție de opțiunea de exprimare a votului aleasă de acționari, va fi adusă la cunoștința acestora, împreună cu formularul de împuternicire specială și buletin de vot prin corespondență, pe site-ul oficial al INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A., începând cu data de 19.03.2025, în limba română și limba engleză.

Împuternicirile speciale, ÎN ORIGINAL, și cele generale în condițiile descrise mai sus, vor fi depuse (prin registratură sau corespondență) la INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. începând cu data de 18.04.2025, ora 0900, până cel mai târziu la data de 27.04.2025, ora 1100 pentru A.G.O.A., respectiv ora 0900 pentru A.G.E.A., data numărului de registratură, sau sub formă de document electronic cu semnătură electronică extinsă, transmis în aceleași termene, la adresa de e-mail: [email protected].

De asemenea,Votul prin corespondență va fi depus, în original, sau transmis prin mijloace electronice la INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A., în același termen, respectiv perioada 18.04.2025, ora 0900, până cel mai târziu la data de 27.04.2025, ora 1100 pentru A.G.O.A., respectiv ora 0900 pentru A.G.E.A.

În situația depășirii termenului specificat mai sus, voturile nu vor fi luate în considerare. Acționarii au obligația respectării procedurii stabilite de Consiliul de Administrație pentru exprimarea votului, în funcție de modalitatea aleasă, sub sancțiunea anulării votului.

În vederea primirii și centralizării voturilor prin corespondență exprimate de acționari, precum și a împuternicirilor speciale va fi desemnată o Comisie specială. Membrii comisiei vor avea obligația păstrării înscrisurilor în siguranță și, de asemenea, vor asigura confidențialitatea votului, în baza unui Angajament de confidențialitate, până la momentul centralizării votului, nepermițând deconspirarea acestuia decât membrilor comisiei însărcinate cu numărarea voturilor exprimate și numai în momentul în care sunt cunoscute și celelalte voturi exprimate de acționarii prezenți sau de reprezentanții acționarilor care participă la ședință.

Dreptul de vot pentru acțiunile răscumpărate de societate este suspendat.

Materialele aferente ordinii de zi, proiectele de hotărâri, precum și materialele necesare desfășurării adunărilor generale în condițiile legii, pot fi consultate sau procurate de către acționari, contra cost, de la sediul societății din Craiova, str. Tufănele nr. 1 sau de pe site-ul oficial, după cum urmează:

– Situațiile financiare individuale la 31.12.2024 auditate conform IFRS, Raportul Consiliului de Administrație asupra situațiilor financiare individuale la 31.12.2024, comunicatul referitor la propunerea Consiliului de Administrație privind repartizarea profitului net realizat în exercițiul financiar al anului 2024, materialul informativ aferent propunerii Consiliului de Administrație privind repartizarea profitului net realizat în exercițiul financiar al anului 2024, Declarația conform Legii nr. 24/2017 asupra situațiilor financiare individuale la 31.12.2024, Lista filialelor Infinity Capital Investments S.A. și a entităților controlate la 31.12.2024, Situația activelor la data de 31.12.2024 (Anexele 10 și 11), Declarația conform Codului de Guvernanță Corporativă, Declarația conform Regulamentului nr. 2/2016, Raportul Auditorului Financiar asupra situațiilor financiare individuale la 31.12.2024, materialul informativ aferent punctului privind descărcarea de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfășurată în exercițiul financiar 2024, Strategia investițională și Bugetul de Venituri și Cheltuieli pentru anul 2025 și materialul informativ aferent, Raportul privind remunerația conducătorilor Infinity Capital Investments S.A. aferentă anului 2024 și materialul informativ aferent, materialul aferent numirii Deloitte Audit S.R.L. în scopul raportării privind durabilitatea pentru anul financiar 2024, proiectul de hotărâri, procedura de vot, formularele de buletin de vot prin corespondență și împuternicire specială (aferente A.G.O.A.) și materialele informative, proiectele de hotărâri, procedura de vot, formularele de buletin de vot prin corespondență și împuternicire specială (aferente A.G.E.A.) – de la data de 19.03.2025;

– Situațiile financiare consolidate la 31.12.2024 auditate conform IFRS, raportul Consiliului de Administrație asupra situațiilor financiare consolidate la 31.12.2024, Declarația conform Legii nr. 24/2017 asupra situațiilor financiare consolidate la 31.12.2024, raportul auditorului financiar asupra situațiilor financiare consolidate la 31.12.2024 și asupra Raportului privind durabilitatea inclus în Raportul Consiliului de Administrație, de la data de 28.03.2025;

– formularele de buletine de vot prin corespondență și împuternicire specială completate în condițiile în care vor exista cereri de completare a ordinii de zi din partea acționarilor sau solicitări din partea A.S.F. – de la data de 16.04.2025.

Accesul în sala de ședință este permis:

  • acționarilor, numai pe baza actului de identitate pentru persoanele fizice, iar pentru persoanele juridice în baza actului de identitate al reprezentantului legal, identificat în lista acționarilor la data de referință primită de la Depozitarul Central. În situația în care datele privind calitatea de reprezentant legal nu au fost actualizate la Depozitarul Central de către acționarul persoană juridică, corespunzător datei de referință, dovada calității de reprezentant legal se face pe baza unui Certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului prezentat în original sau copie conformă cu originalul sau orice alt document, în original, sau în copie conformă cu originalul emis de autoritatea competentă din statul în care acționarul este înmatriculat legal, care atestă calitatea de reprezentant legal al acționarului persoană juridică. Documentul care atestă calitatea de reprezentant legal al acționarului persoană juridică este valabil dacă a fost emis cu cel mult 3 luni înainte de data publicării Convocatorului Adunărilor Generale;
  • reprezentanților, pentru care acționarii au emis împuterniciri speciale sau generale care se vor prezenta, în condițiile prezentului convocator și Procedurii aprobate de Consiliul de Administrație al INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A., pe baza actului de identitate;
  • instituțiilor de credit care prestează servicii de custodie (prin reprezentant legal sau împuternicit al acestuia) – pe baza actului de identitate, în condițiile prezentului convocator și Procedurii aprobate de Consiliul de Administrație al INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A.

În conformitate cu actul constitutiv al societății, raportat la prevederile art. 105 alin. (233) din Legea nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață, poziția de „abținere” exprimată de un acționar sau de către un reprezentant prezent cu privire la punctele înscrise pe ordinea de zi a adunărilor generale a acționarilor reprezintă un vot exprimat cu privire la respectivele puncte de pe ordinea de zi.

În cazul în care la data de 29.04.2025 nu se întrunește cvorumul necesar desfășurării în condițiile legii a lucrărilor A.G.O.A. și/sau A.G.E.A, acestea se vor desfășura la a doua convocare, în data de 30.04.2025, în locul și la ora indicate pentru prima convocare, cu aceeași ordine de zi, cvorumul pentru A.G.E.A. fiind de cel puțin o cincime din numărul total de drepturi de vot, iar pentru A.G.O.A. deliberările au loc indiferent de cvorumul întrunit. Hotărârile vor fi luate în A.G.O.A. cu majoritatea voturilor exprimate, iar în A.G.E.A. cu majoritatea voturilor deținute de acționarii prezenți sau reprezentați.

Conducerea INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. recomandă acționarilor săi, în măsura posibilului:

  • să acceseze materialele suport pentru punctele de pe ordinea de zi a Adunărilor Generale Ordinare/Extraordinare a Acționarilor în format electronic, disponibile pe site-ul web al Societății, mai degrabă decât copiile disponibile la sediul Societății;
  • să voteze prin corespondență folosind buletinul de vot prin corespondențădisponibil pe site-ul web al Societății;
  • să utilizeze toate mijloacele de comunicare electronică indicate în convocator mai degrabă decât poșta sau curierul la sediul Societății, atunci când trimit (i) propuneri cu privire la adăugarea de noi puncte pe ordinea de zi a A.G.O.A/A.G.E.A., (ii) proiectele de hotărâri, (iii) întrebări scrise înainte pentru A.G.O.A/A.G.E.A., (iv) împuternicirile pentru reprezentare în cadrul A.G.O.A/A.G.E.A. sau (v) buletinul de vot prin corespondență.

Informații suplimentare pot fi obținute la sediul INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. din Craiova, str. Tufănele nr. 1, telefon 0251-419.335, 0251-419.338, precum și pe site-ul oficial al INFINITY CAPITAL INVESTMENTS S.A. www.infinitycapital.ro, Secțiunea Informații Investitori – Adunări Generale.

Sorin-Iulian CIOACĂ

Președinte al Consiliului de Administrație

Ofițer de conformitate

Mirela Dănescu

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS