7.3 C
Craiova
duminică, 22 decembrie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriOltenia BusinessDURBIS, gustul pâinii de odinioară, acum pe mesele oltenilor

DURBIS, gustul pâinii de odinioară, acum pe mesele oltenilor

16 milioane euro, investiți în una dintre cele mai tehnologizate fabrici de panificație din România

Oltenia Business: Durbis, un nume nou pe piața produselor de panificație din România. Sunteți un jucător nou sau aveți o tradiție în spate pe această piață puternic dezvoltată în ultimii ani?

Echipa Durbis: Într-adevăr, suntem un nume nou pe piața produselor de panificație și patiserie, o piață centrată pe cererea pentru alimente convenționale, dar unde în ultimii ani, elementul inovator acaparează tot mai mult teren. Iar noi tocmai astfel ne diferențiem, brandul Durbis aducând noutate prin tehnologiile de ultimă generație utilizate, dar și prin rețetele unice pe care le va folosi, creând astfel ,,sentimentul de acasă”, dar mai ales un gust autentic, de care foarte mulți își vor aduce aminte. În tot procesul de producție vom beneficia de expertiză și tradiție în domeniu, prin includerea în oferta noastră a unor produse foarte bine consacrate și cu un gust deosebit, produse de care consumatorii din Craiova, din județul Dolj și chiar din regiune, au fost încântați zeci de ani.

O.B: Ce noutăți veți aduce pe piața produselor de panificație, cu ce vor fi diferite produsele Durbis față de cele deja prezente pe rafturile magazinelor?

Echipa Durbis: Segmentul de produse de panificație tradițional  ocupă încă mult din piața totală a produselor de panificație din România, astfel că cel mai dorit produs de către consumatori este pâinea albă de 300 – 400 gr. Aceasta va beneficia în fabrica Durbis, de cel mai înalt standard de calitate, datorat în principal liniei de fabricație de ultimă generație. Avem în vedere orientarea tinerilor, a persoanelor cu studii superioare, cu venituri mai mari, din mediul urban, spre sortimente noi de produse de panificație, așa cum relevă studiile de piață, astfel că toate celelalte produse, de la pâinea ambalată feliată, specialități de pâine neagră, graham, secară, pâine cu semințe, baghete, chifle, pâine cu maia și până la produsele de patiserie dulce și sărată, vor acoperi o paletă largă de preferințe și gusturi. Unul dintre aspectele cele mai importante pentru noi a fost alegerea tehnologiei cuptorului care permite coacerea pe vatră, pâinea având o coajă crocantă, atât de apreciată și iubită de consumatori.

O.B: Aveți intenția să deschideți și magazine specializate sub propriul brand?

Vom avea primul magazin Durbis, chiar la poarta fabricii pe care o deschidem, unde ne propunem să livrăm zi de zi produse de panificație și patiserie proaspete către consumatorii finali. Ulterior, vom avea o rețea de magazine specializate, sub propriul brand, astfel încât să fim cât mai aproape de clienții noștri.

Rețea proprie de distribuție și extindere regională

O.B: Vorbim despre o investiție greenfield sau de o modernizare a unei fabrici existente? Ne puteți spune la ce valoare se ridică investiția?

Echipa Durbis: Investiția este greenfield și se desfășoară pe o suprafață construită de aproape 6.000 mp, ce include hala de stocare, producție, depozitare, birouri, spații și anexe tehnice și magazin propriu la poarta fabricii. Investiția a mai presupus, de asemenea, achiziția a 30 de autovehicule de transport produse de panificație și patiserie, cisternă transport făină și mașini pentru forța de vânzări.

Linia de producție Durbis este aproape complet automatizată, cea de panificație având o capacitate de peste 55 tone zilnic, iar cea de patiserie de 10 tone pe zi, astfel că fabrica va fi una dintre cele mai moderne și tehnologizate din România.

Valoarea totală a investițiilor realizate de Durbis Prod se ridică la suma de 16 milioane de euro, iar pentru următorii ani, compania intenționează să investească pentru extinderea capacității de producție și țintirea unor piețe noi.

O.B: Cum veți asigura distribuția? Veți fi prezenți în marile magazine din Craiova, aveți în vedere extinderea distribuției la nivel regional și național?

Echipa Durbis: Vom avea propria rețea de distribuție, aceasta reprezentând o componentă importantă pentru business-ul nostru. Consumatorii preferă pâinea de calitate, pe care o pot achiziționa proaspătă de la raft, acesta fiind principalul motiv care ne determină să livrăm produsele în cel mai scurt timp de la producerea lor. Odată cu mărirea capacității de producție, vom extinde distribuția la nivel regional. Vom fi prezenți atât in magazinele tradiționale de cartier, cât și în marile lanțuri de magazine.

Certificați cu cele mai înalte standarde de management al calității și siguranței

O.B: Câte locuri de muncă vor fi create la noua fabrică de panificație Durbis?

Echipa Durbis: Vom avea peste 150 angajați, care vor beneficia de un mediu de lucru înalt tehnologizat, sigur și controlat. Aceștia vor beneficia de training-uri, transport decontat, prime și bonusuri, condiții salariale avantajoase, precum și satisfacția de a face parte dintr-o echipă dinamică, cu valori și competențe deosebite. Totodată, ne propunem încă de la început, să susținem comunitatea locală, prin acțiuni de sponsorizare și prin donații de produse.

O.B: Ce ne puteți spune despre standardele de siguranță alimentară pe care le veți implementa în noua fabrică?

Echipa Durbis: abrica este dotată cu echipamente de ultimă generație, ce asigură standardele de performanță și siguranță alimentară și garantează calitatea produselor noastre. Igiena și siguranța alimentară sunt o prioritare pentru noi, iar prin intermediul personalului cu competențe specializate și a strictelor proceduri implementate, vom fi certificați cu cele mai înalte standarde de management al calității și siguranței produselor alimentare.

O.B: Care sunt obiectivele fabricii Durbis, pe termen mediu și lung; vă propuneți să fiți în topul producătorilor de produse de panificație din regiune?

Echipa Durbis: Pentru noi, primordial este să oferim consumatorilor sănătate prin produse de panificație și patiserie de cea mai bună calitate, echilibrate nutriţional. Ne propunem o distribuție în majoritatea magazinelor și lanțurilor de retail din regiune și, prin recunoașterea și aprecierea calității produselor Durbis să fim în topul preferințelor consumatorilor.

O.B: Ce ați dori să transmiteți consumatorilor care vă vor regăsi în curând în magazine?

Echipa Durbis: Calitatea înaltă a produselor de panificație și patiserie Durbis, asocierea lor cu un stil de viață sănătos, confortul pe care îl pot  oferi în consum, dar și diversitatea sortimentală, toate la prețuri accesibile, vin în întâmpinarea unui grup cât mai mare de consumatori. Clienții noștri trebuie să știe că produsele Durbis vor fi realizate în proporție de peste 90% din materii prime românești, ceea ce va garanta un sentiment autentic, în care consumatorii vor regăsi gustul bun de odinioară.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS