5.3 C
Craiova
miercuri, 4 decembrie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriPublireportajPion Media face branding spunând poveşti

Pion Media face branding spunând poveşti

Răzvan Jianu, manager Pion Media
Răzvan Jianu, manager Pion Media

În spatele fiecărui lucru din această lume stă o poveste, iar povestea ne poate convinge să ne apropiem unii de alţii sau să alegem ceva în detrimentul a altceva. De la acest principiu pleacă şi viziunea de business a lui Răzvan Jianu, managerul companiei de branding Pion Media din Craiova. În urmă cu 13 ani, Răzvan a început să dezvolte colaborări cu diverse firme din afara ţării, în special din America, pe partea de website-uri, copywriting, design sau marketing. A învăţat multe din mers şi, uşor-uşor, a lărgit gama de servicii, ceea ce l-a determinat să îşi caute o echipă alături de care să lucreze. A primit tot mai multe impulsuri de la piaţa locală, iar ajutorul pe care i l-au solicitat mai multe firme din Craiova a fost receptat de Răzvan ca un semnal că este nevoie de Pion Media şi aici, nu doar în afara ţării. Aşa că, după câteva colaborări pe plan intern, Pion Media se pregăteşte de o deschidere oficială, care va avea loc pe 15 iunie 2015.

 

1200color copy

Cum ai hotărât să te axezi şi pe piaţa locală?
Sunt două motive principale. Unul este că e mai uşor să construieşti poveşti când vorbeşti cu cineva faţă în faţă. Cel de-al doilea motiv este cererea de pe piaţă. Am văzut că oamenii au nevoie de branding, deşi mulţi încă nu conştientizează. Iar unii dintre cei care o fac ajung la Bucureşti, unde piaţa de branding şi marketing e mai dezvoltată, pentru că nu găsesc aici ce îşi doresc. Acum, însă, pentru asta existăm noi.

Ce faceţi voi, mai exact, pentru clienţii voştri?
Îi ajutăm să îşi spună povestea şi ne asigurăm că este receptată. Unii abuzează de lipsa de cunoştinţe a anumitor clienţi în ceea ce priveşte mediul on-line şi le oferă servicii de calitate proastă sau servicii incomplete. Îmi spunea cineva: „Uite, am cumpărat un website“. Iar eu am replicat: „Bun, şi ce faci mai departe cu el?“. „Păi mai trebuie să fac altceva?“ Şi încerc să le explic de ce nu e suficient să ai doar un website. Alţii întreabă de ce e nevoie să se promoveze, pentru că sunt deja cunoscuţi. Lor îmi place să le dau exemplul cu Coca-Cola. De ce văd zilnic reclama peste tot? Doar e lider mondial.

De ce să colaboreze cineva cu Pion Media?
Dispunem de o gamă largă de servicii, aşa că un colaborator găseşte la noi tot ce are nevoie. Oferim o experienţă completă, de la schiţarea conceptului/brandului iniţial, la identitatea corporate, servicii de  design, programare web, marketing, SEO, creare conţinut, şi multe altele. Apoi, oferim consiliere. Colaboratorul primeşte de la noi sfaturi cu privire la anumite decizii pe care trebuie să le ia în campania de branding (atât în mediul on-line, cât şi off-line). Orice antreprenor vrea să ştie cum să investească mai bine banii, pe ce anume să se axeze, cum să contorizeze rezultatele. Aşa cum vrem să avem un consilier financiar bun, un avocat profesionist etc., aşa trebuie să apelăm şi la o agenţie de branding care să lucreze cu atitudine şi pasiune pentru afacerea noastră, pentru a-i aduce plus-valoare. Apoi, monitorizăm constant piaţa şi competitorii, astfel încât să putem lua de la concurenţă elementele bune şi să le evităm pe cele mai puţin bune. În felul acesta, creăm şi menţinem un brand superior celorlalte. Şi alt punct: suntem aproape de colaboratorii din Craiova (şi zonele adiacente), iar aceştia ne pot găsi uşor când au nevoie de noi. Povestea  poate fi creionată mult mai uşor într-o discuţie faţă în faţă.
Pentru mai multe detalii şi povestea Pion Media vizitaţi http://www.pionmedia.ro/

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS