ProCredit Bank, singura bancă din România cu acționariat 100% german, va deschide în data de 2 noiembrie cea de-a doua sa locație în Craiova, ce va încorpora noul concept de “Zona 24/7″. Noua sucursală este situată în cadrul clădirii Malmo, aflată pe Bulevardul Știrbei Vodă, numărul 30.
Locația va fi deschisă timp de 24 de ore, șapte zile pe săptămână, oferind astfel clienților posibilitatea de a-și desfășura operațiunile bancare în orice moment al zilei. În cadrul acestei zone de banking, clienții pot efectua, prin intermediul automatelor bancare instalate, o gamă variată de operațiuni: de la retragere și depunere de numerar, la acces către platforma de internet banking și posibilitate de contactare a serviciului call center, opțiuni disponibile pentru clienții băncii, atât persoane juridice, cât și persoane fizice. Acest proces de automatizare va permite personalului băncii să se concentreze asupra activității de consultanță profesionistă, asigurând, în același timp, o gamă diversificată de servicii financiare pentru clienți.
“Pentru că acest concept este deja implementat în București, Timișoara și Constanța, suntem mulțumiți să avem o astfel de sucursală și în Craiova și suntem convinși de faptul că noile facilități pe care le oferim vor fi apreciate de către clienți. Dorim să continuăm să le oferim acestora servicii de înaltă calitate, permițându-le astfel să își desfășoare operațiunile bancare și după încheierea programului cu publicul”, a declarat Mihaela Ozunu, Director al Sucursalei ProCredit Bank din Craiova.
ProCredit Bank a urmărit dintotdeauna să stabilească un parteneriat profesionist cu clienții săi, bazat pe consiliere realizată în condiții de încredere, și nu pe o pură asociere de natură comercială. Banca a dezvoltat și a întărit această relație pe parcursul celor 12 ani de prezență în Craiova, iar noul concept implementat reprezintă încă un pas în această direcție.
Referindu-se la ultimele elemente inovative dezvoltate de către bancă, introduse acum și în Craiova, Mariyana Petkova, Director General Adjunct al ProCredit Bank România, a declarat că: “Noul concept de Zona 24/7 a fost creat pentru a răspunde nevoilor clienților, într-o societate ce urmărește eficiența. Impresiile pozitive primite până acum de la clienții noștri confirmă calitatea schimbărilor implementate și ne încurajează să continuăm în aceeași direcție, orientată spre oferirea de servicii la cele mai înalte standarde”.
Noul concept, aplicat și în Craiova, va fi introdus în mod gradual la nivelul tuturor locațiilor ProCredit Bank din țară, pentru a extinde facilitățile oferite către o arie cât mai răspândită de clienți.