În urmă cu 19 ani, Nicu Răduț și-a dorit, cu siguranță ca afacerea pe care a deschis-o să funcționeze și să aibă viață lungă. Dar drumul parcurs de UNIC Imobiliare i-a depășit, probabil, așteptările. În cei 19 ani de existență, sărbătoriți chiar astăzi, compania UNIC a devenit un brand, un lider și, cel mai important, un prieten pentru toți cei care își caută un „acasă” al lor. Pentru că dacă există oameni care să știe să găsească un „acasă” perfect pentru alții, ei sunt aceia: „unicii” de la UNIC Imobiliare, așa cum îi place managerului să își numească echipa.
Și asta pentru că UNIC nu oferă doar serviciile imobiliare standard, pe care le știm cu toții, în schimbul unui comision. UNIC oferă și lucruri care nu se regăsesc într-o notă de plată, dar care contează, adesea, mai mult decât orice altceva. Empatie. Răbdare. Sinceritate. Căci ele sunt cele care îi conduc pe clienți către ceea ce caută. Să descoperi casa ideală pentru un client înseamnă să analizezi foarte bine nevoile și dorințele acestuia și să le armonizezi cu posibilitățile sale.
Fără sinceritate nu se poate
În general, managerii unei companii spun că rețeta succesului este relația foarte bună cu clienții. „Fără clienți, nu am exista”, spune și Nicu de când se știe. Ce stă, însă, la baza unei relații foarte bune cu clienții? Aici, răspunsurile diferă.
Pentru UNIC Imobiliare, franchețea este una dintre condițiile esențiale. Chiar dacă uneori sinceritatea poate însemna un client pierdut, UNIC preferă să își asume aceste „pierderi”, pentru că, altfel, timpul petrecut cu un client care se încăpățânează, de exemplu, să caute o casă care îi depășește posibilitățile, este o pierdere și mai mare, atâta timp cât acesta se obstinează și nu ascultă sfaturile specialiștilor.
„Oamenilor trebuie să li se vorbească deschis, iar clienții noștri înțeleg că noi analizăm cele mai bune opțiuni pentru ei și că trebuie să ne acorde încredere ca să putem face lucrurile bine. Suntem de 19 ani pe piață și am construit, împreună cu clienții noștri, o adevărată familie. Nu o spun doar așa, pentru că sună frumos. Chiar suntem ca o familie. Avem clienți care ne sună, după mult timp, doar ca să ne salute și să ne întrebe ce mai facem”, spune Nicu Răduț.