Data raportului: 18.03.2021
Denumirea emitentului: Societatea de Investiţii Financiare OLTENIA S.A.
Sediul social: judeţul Dolj, Craiova, Str. Tufănele nr. 1, cod poştal 200767
Tel./Fax: 0251-419.335 / 0251-419.340
CUI/CIF: RO 4175676
Număr de ordine la Registrul Comerţului: J16/1210/30.04.1993
Număr Registru A.S.F.:PJR071AFIAA/160004/15.02.2018
ISIN: ROSIFEACNOR4
Cod LEI: 254900VTOOM8GL8TVH59
Depozitar-Custode: Raiffeisen Bank S.A.
Depozitar: Depozitarul Central Bucuresti
Capital social subscris şi vărsat: 52.214.914,30 lei
Piaţa reglementată pe care se tranzacţionează valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucureşti – categoria Premium (simbol de piaţă SIF5)
Eveniment important de raportat:
Convocarea Adunării Generale Ordinare a Acționarilor S.I.F. Oltenia S.A. pentru data de 28.04.2021
CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE
AL
SOCIETĂŢII DE INVESTIŢII FINANCIARE OLTENIA S.A.
cu sediul în județul Dolj, Craiova, str. Tufănele nr. 1,
Nr. Reg. Com.: J16/1210/1993
Cod Unic de Înregistrare: RO 4175676
Cod LEI 254900VTOOM8GL8TVH59
Capital social: 52.214.914,30 lei
întrunit în ședința din data de 18.03.2021
CONVOACĂ
ADUNAREA GENERALĂ ORDINARĂ A ACŢIONARILOR
în data de 28.04.2021
Adunarea își va desfășura lucrările la Hotel Golden House din Craiova, str. Brestei nr.18, fiind îndreptățiți să participe și să voteze acționarii înregistrați la sfârșitul zilei de 16.04.2021, considerată dată de referință.
Ora stabilită pentru începerea lucrărilor ADUNĂRII GENERALE ORDINARE este ora 10:00.
Convocarea se efectuează în conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 R, cu modificările și completările ulterioare, ale Legii nr. 24/2017, ale reglementărilor A.S.F. date în aplicarea acesteia și ale Actului constitutiv al S.I.F. Oltenia S.A.
Capitalul social al societății este format din 522.149.143 acțiuni nominative, cu valoare nominală de 0,10 lei, dematerializate și indivizibile, din care cu drept de vot 500.000.000, fiecare dintre aceste acțiuni dând dreptul la un vot în cadrul adunării generale a acționarilor.
ORDINEA DE ZI A ADUNĂRII GENERALE ORDINARE A ACȚIONARILOR
- Alegerea secretariatului de ședință format din 2 membri, respectiv dna. Cimpoeru Ana – Auditor intern și dl. Nedelcu Ion Eugen, cu datele de identificare disponibile la sediul societății, dl. Nedelcu Ion Eugen urmând să fie ales secretarul ședinței care va întocmi Procesul-verbal al adunării. Persoanele propuse au calitatea de acționari ai S.I.F. Oltenia S.A.
- Numirea notarului public Virgil Claudiu Făurar din cadrul Biroului Notar Public – SPN Doina Făurar din Craiova, județul Dolj, pentru supravegherea, pe cheltuiala societății, a operațiunilor efectuate de secretarii adunării, în conformitate cu dispozițiile art.129 alin.(3) din Legea nr.31/1990 R.
- Alegerea comisiei de numărare a voturilor exprimate de acționari asupra punctelor aflate pe ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare a Acționarilor, compusă din trei membri, respectiv dna. Popescu Florentina, dna. Bălan Viorica și dna. Țalea Mihaela, cu datele de identificare disponibile la sediul societății. Persoanele propuse au calitatea de acționari ai S.I.F. Oltenia S.A.
- Prezentarea și aprobarea Situațiilor financiare individuale și consolidate ale S.I.F. Oltenia S.A. la 31.12.2020, întocmite în conformitate cu Norma nr. 39/2015 pentru aprobarea Reglementărilor contabile conforme cu Standardele Internaționale de Raportare Financiară, aplicabile entităților autorizate, reglementate și supravegheate de Autoritatea de Supraveghere Financiară din Sectorul Instrumentelor și Investițiilor Financiare, pe baza Rapoartelor Consiliului de Administrație și ale Auditorului Financiar.
- Aprobarea repartizării profitului net pentru exercițiul financiar al anului 2020 în suma de 52.231.020 lei, conform propunerilor formulate de Consiliul de Administrație, în una din următoarele două variante:
Varianta I : repartizarea întregului profit net al exercițiului financiar 2020, în sumă de 52.231.020 lei, la Alte rezerve, pentru surse proprii, în vederea susținerii viitoarelor investiții, inclusiv a unui/unor program/programe de răscumpărare de acțiuni, ulterior obținerii aprobărilor necesare în acest sens;
SAU
Varianta II: repartizarea profitului net al exercițiului financiar 2020, în sumă de 52.231.020 lei, pe următoarele destinații:
a) Dividende: 25.000.000 lei (47,86% din profitul net), ceea ce asigură un dividend brut pe acțiune de 0,05 lei.
Dividendul propus asigură o rată de remunerare a acționarilor de 2,35% calculată la prețul mediu de tranzacționare al acțiunilor în 2020 (2,1249 lei/acțiune) și 2,78% calculată la prețul de închidere pentru anul 2020 (1,80 lei/acțiune).
Se aprobă data de 30.07.2021 ca DATA PLĂȚII dividendelor în conformitate cu dispozițiile art. 178 alin. (2) din Regulamentul ASF nr. 5/2018. Distribuirea dividendelor către acționari se va efectua în conformitate cu prevederile legale, costurile aferente plății fiind suportate de către acționari din valoarea dividendului net.
b) Alte rezerve (surse proprii de finanțare): 27.231.020 lei (52,14% din profitul net) în vederea constituirii fondurilor necesare pentru investiții.
- Aprobarea descărcării de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfășurată în exercițiul financiar al anului 2020, corespunzător duratei mandatului deținut:
- Tudor Ciurezu (perioada 01.01.2020 – 12.10.2020);
- Anina Radu (perioada 01.01.2020 – 12.10.2020);
- Nicolae Stoian (perioada 01.01.2020 – 12.10.2020);
- Carmen Popa (perioada 01.01.2020 – 12.10.2020);
- Cristian Bușu (perioada 01.01.2020 – 03.12.2020);
- Radu Hanga (perioada 01.01.2020 – 04.05.2020);
- Ana Barbara Bobircă (perioada 01.01.2020 -15.05.2020);
- Sorin-Iulian Cioacă (perioada 03.12.2020 – 31.12.2020);
- Mihai Trifu (perioada 03.12.2020 – 31.12.2020);
- Codrin Matei (perioada 03.12.2020 – 31.12.2020);
- Adrian Andrici (perioada 03.12.2020 – 31.12.2020).
- Prezentarea și aprobarea Bugetului de Venituri și Cheltuieli pentru anul 2021 și a Strategiei pentru anul 2021.
- Aprobarea limitelor generale ale tuturor remunerațiilor suplimentare ale membrilor Consiliului de Administrație și a limitelor generale ale remunerației directorilor.
- Aprobarea Politicii de remunerare a S.I.F. Oltenia S.A., în conformitate cu prevederile art. 921 din Legea nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață.
- Alegerea unui membru al Consiliului de Administrație al Societății de Investiții Financiare Oltenia SA, pentru un mandat cu o durată de timp egală cu mandatul rămas de efectuat al administratorilor în funcție, ce va exercita atribuțiile mandatului de la data autorizării acestuia de către Autoritatea de Supraveghere Financiară.
- Aprobarea datei de 14.07.2021 ca dată de înregistrare (ex date 13.07.2021), în conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea acționarilor asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârilor adoptate.
În aplicarea prevederilor Legii nr. 24/2017 și a Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018, acționarii reprezentând singuri sau împreună 5% din capitalul social, au dreptul:
- de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunării generale, cu condiția ca fiecare punct să fie însoțit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre adoptare de adunarea generală;
- de a prezenta proiecte de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi a adunării generale.
Data limită până la care pot exercita aceste drepturi este 07.04.2021, ora 1000.
Fiecare acționar are dreptul să adreseze întrebări privind punctele de pe ordinea de zi a adunării generale, până cel mai târziu la data de 07.04.2021, ora 1000, data numărului de registratură. Societatea poate răspunde inclusiv prin postarea răspunsului pe website-ul propriu, la secțiunea Informații Investitori – Întrebări frecvente.
Solicitările vor fi depuse în formă scrisă, în original, la sediul societății pe adresa S.I.F. Oltenia S.A. Craiova, Str. Tufănele nr.1, județul Dolj, sub semnătura acționarului sau reprezentantului legal al acestuia. De asemenea, acționarii sau reprezentanții legali pot transmite solicitările cu semnătură electronică extinsă, conform Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, prin e-mail la adresa ,,[email protected]”. Acționarii, indiferent de modalitatea de transmitere aleasă au obligația menționării în clar, cu majuscule: PENTRU AGOA SIF OLTENIA SA DIN DATA DE 28/29.04.2021.
Pentru identificare, acționarii care fac propuneri pentru completarea ordinii de zi, vor anexa solicitării documente care să le ateste identitatea (act de identitate pentru persoane fizice iar pentru persoana juridică, actul de identitate al reprezentantului legal, însoțit de dovada calității de reprezentant legal, respectiv certificat constatator eliberat de registrul comerțului, prezentat în original sau copie conformă cu originalul, sau orice alt document, în original sau în copie conformă cu originalul, emis de către o autoritate competentă din statul în care acționarul este înmatriculat legal, care atestă calitatea de reprezentant legal) și un extras de cont din care să rezulte calitatea de acționar și numărul de acțiuni deținute la data solicitării, emis de Depozitarul Central. Documentele care atestă calitatea de reprezentant legal al acționarului persoană juridică vor fi emise cu cel mult 3 luni înainte de data publicării convocatorului adunării generale a acționarilor. Documentele care atestă calitatea de reprezentant legal întocmite într-o limbă străină, alta decât limba engleză, vor fi însoțite de o traducere, realizată de un traducător autorizat, în limba română sau engleză.
Aceleași documente se vor depune și de către acționarii care înaintează întrebări Consiliului de Administrație.
Documentele anexate la solicitarea transmisă prin poștă sau curierat vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către semnatarii cererilor iar pentru cele transmise în format electronic, titularii semnăturii electronice extinse (acționar sau reprezentant legal) vor transmite o declarație pe proprie răspundere că documentele transmise sunt conforme cu originalul.
Întrucât pe ordinea de zi figurează alegerea unui membru al Consiliului de Administrație al S.I.F. Oltenia S.A., pentru un mandat cu o durată de timp egală cu mandatul rămas de efectuat al administratorilor în funcție, dosarele de candidatură pentru funcția de administrator se vor depune în perioada 22.03.2021, ora 10ºº și 02.04.2021, ora 16ºº. Informațiile privind documentele ce vor trebui conținute de acestea, aprobate de Consiliul de Administrație, vor fi aduse la cunoștința persoanelor interesate prin publicare pe website-ul oficial al SIF Oltenia SA – www.sifolt.ro – începând cu data de 18.03.2021. Lista cu candidaturi va fi întocmită după parcurgerea procedurii de depunere, analiză, evaluare și selecție potrivit prevederilor Regulamentului ASF nr. 1/2019 privind evaluarea și aprobarea membrilor structurii de conducere și a persoanelor care dețin funcții – cheie în cadrul entităților reglementate de Autoritatea de Supraveghere Financiară și reglementărilor proprii S.I.F. Oltenia S.A. aplicabile. Evaluarea candidaților pentru funcția de administrator se va efectua în perioada 03.04.2021 – 14.04.2021 de către Comitetul de Nominalizare și Remunerare și supusă spre analiză Consiliului de Administrație, care va aviza lista de candidaturi. Lista finală a candidaților va fi publicată pe site-ul societății pe data de 15.04.2021. Membrii actuali ai Consiliului de Administrație sau acționarii au dreptul de a nominaliza persoane pentru funcția de administrator, conform art. 117 alin.(6) și art. 1371 din Legea nr. 31/1990 R.
Participarea la lucrările Adunării Generale se face în nume propriu sau prin reprezentare. Reprezentarea se poate face și prin alte persoane decât acționarii, în baza unei împuterniciri speciale sau generale, potrivit Legii nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață și a Regulamentului ASF nr. 5/2018 dat în aplicarea acesteia.
Împuternicirea specială poate fi acordată oricărei persoane pentru reprezentare într-o singură adunare generală și conține instrucțiuni specifice de vot din partea acționarului, cu precizarea clară a opțiunii de vot pentru fiecare punct înscris pe ordinea de zi a Adunării Generale. În această situație, prevederile art. 125 (5) din Legea nr. 31/1990 R, cu modificările și completările ulterioare, nu sunt aplicabile.
Împuternicirea generală se poate acorda de către acționar, în calitate de client, unui intermediar (definit conform art. 2 alin. (1) pct. 20 din Legea nr. 24/2017) sau unui avocat, în condițiile prevăzute de Legea nr. 24/2017, pentru o perioadă care nu poate depăși 3 ani. Împuternicirea generală se depune, înainte de prima ei utilizare, la S.I.F. Oltenia S.A. în copie, cuprinzând mențiunea conformității cu originalul sub semnătura reprezentantului.
Reprezentantul desemnat de acționar prin împuternicire generală va da la momentul prezentării la sala de ședință, înainte de primirea buletinului de vot, o declarație pe proprie răspundere, ce se va actualiza cu ocazia fiecărei adunări generale desfășurate de S.I.F. Oltenia S.A. pe perioada de valabilitate a împuternicirii generale, din care să rezulte că nu se află într-o situație de conflict de interese potrivit prevederilor legale. De asemenea, împuternicitul, intermediar sau avocat, va face dovada îndeplinirii condiției de client al acționarului care a emis împuternicirea generală cu contract (extras copie, vizată pentru conformitate cu originalul de către reprezentant) valabil la data emiterii împuternicirii generale și care să cuprindă părțile și să aibă valabilitate cel puțin perioada pentru care acționarul a emis împuternicirea generală.
Împuternicitul nu poate fi substituit de către o altă persoană, decât în cazul în care acest drept i-a fost conferit în mod expres de către acționar, în împuternicire. În condițiile în care împuternicitul este persoană juridică, aceasta poate să își exercite mandatul primit prin intermediul oricărei persoane ce face parte din organul său de administrare sau conducere sau dintre angajații săi. Dacă persoana fizică participantă este reprezentantul legal, atunci aceasta va face dovada calității sale prin aceleași înscrisuri solicitate și în cazul formulării de cereri privind completarea ordinii de zi sau adresarea de întrebări. Dacă mandatul este exercitat prin intermediul unei alte persoane care face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajații persoanei juridice, la documentele anterior menționate se va adăuga și o împuternicire, ÎN ORIGINAL, semnată de reprezentantul legal pentru desemnarea persoanei care să participe la adunarea generală în care să fie menționată și calitatea/funcția deținută în cadrul persoanei juridice desemnată de către acționar ca reprezentant al său.
Acționarii pot revoca sau modifica votul sau mandatele emise, până cel mai târziu 26.04.2021 ora 10°° (ora înregistrării la registratura societății), fiind luat în considerare ultimul vot sau ultima împuternicire specială sau generală înregistrată la S.I.F. Oltenia S.A. De asemenea, în situația participării personale a acționarului în cadrul adunării, voturile sau mandatele transmise anterior vor deveni nule.
Dacă persoana care reprezintă acționarul prin participare personală la adunarea generală este alta decât cea care a exprimat votul prin corespondență, atunci, pentru valabilitatea votului său, aceasta prezintă la adunare o revocare scrisă a votului prin corespondență, semnată de acționar sau de reprezentantul care a exprimat votul prin corespondență. Acest lucru nu este necesar dacă acționarul sau reprezentantul legal al acestuia este prezent la adunarea generală.
În cazul reprezentării unui acționar printr-o instituție de credit care prestează servicii de custodie, se vor aplica prevederile Legii nr. 24/2017, custodele având obligația respectării cerințelor prevăzute în Procedura de vot, aprobată de Consiliul de Administrație.
Procedura de vot, în funcție de opțiunea de exprimare a votului aleasă de acționari, va fi adusă la cunoștința acestora, împreună cu formularul de împuternicire specială și buletin de vot prin corespondență, pe site-ul oficial al S.I.F. Oltenia S.A., începând cu data de 18.03.2021, în limba română și limba engleză.
Împuternicirile speciale, ÎN ORIGINAL, și cele generale în condițiile descrise mai sus, vor fi depuse (prin registratură sau corespondență) la S.I.F. Oltenia S.A. începând cu data de 16.04.2021, ora 10°°, până cel mai târziu la data de 26.04.2021, ora 10°°, data numărului de registratură sau sub formă de document electronic cu semnătură electronică extinsă, transmis în aceleași termene, la adresa de e-mail: [email protected].
De asemenea, Votul prin corespondență va fi depus, în original, sau transmis prin mijloace electronice la S.I.F. Oltenia S.A., în același termen, respectiv perioada 16.04.2021, ora 10°° – 26.04.2021, ora 1000 .
În situația depășirii termenului specificat mai sus, voturile nu vor fi luate în considerație. Acționarii au obligația respectării procedurii stabilite de Consiliul de Administrație pentru exprimarea votului, în funcție de modalitatea aleasă, sub sancțiunea anulării votului.
În vederea primirii și centralizării voturilor prin corespondență exprimate de acționari, precum și a împuternicirilor speciale va fi desemnată o Comisie specială. Membrii comisiei vor avea obligația păstrării înscrisurilor în siguranță și de asemenea vor asigura confidențialitatea votului, în baza unui Angajament de confidențialitate, până la momentul centralizării votului, nepermițând deconspirarea acestuia decât membrilor comisiei însărcinate cu numărarea voturilor exprimate și numai în momentul în care sunt cunoscute și celelalte voturi exprimate de acționarii prezenți sau de reprezentanții acționarilor care participă la ședință.
Dreptul de vot pentru acțiunile răscumpărate de societate este suspendat.
Materialele aferente ordinii de zi, proiectele de hotărâri, precum și materialele necesare desfășurării adunării în condițiile legii, pot fi consultate sau procurate de către acționari, contra cost, de la sediul societății din Craiova, str. Tufănele nr.1 sau de pe site-ul oficial, după cum urmează:
- Materiale aferente ordinii de zi, proiectele de hotărâri, procedura de vot, formularele de buletin de vot prin corespondență și împuternicire specială – de la data de 18.03.2021.
- formularele de buletin de vot prin corespondență și împuternicire specială completate cu numele și prenumele candidaților pentru funcția de administrator și actualizate – în condițiile în care vor exista cereri de completare a ordinii de zi din partea acționarilor sau solicitări din partea ASF – de la data de 15.04.2021.
Accesul în sala de ședință este permis: - acționarilor, numai pe baza actului de identitate pentru persoanele fizice, iar pentru persoanele juridice în baza actului de identitate al reprezentantului legal, identificat în lista acționarilor la data de referință primită de la Depozitarul Central. În situația în care datele privind calitatea de reprezentant legal nu au fost actualizate la Depozitarul Central de către acționarul persoană juridică, corespunzător datei de referință, dovada calității de reprezentant legal se face pe baza unui Certificat constatator eliberat de Registrul Comerțului prezentat în original sau copie conformă cu originalul sau orice alt document, în original, sau în copie conformă cu originalul emis de autoritatea competentă din statul în care acționarul este înmatriculat legal, care atestă calitatea de reprezentant legal al acționarului persoană juridică. Documentul care atestă calitatea de reprezentant legal al acționarului persoană juridică este valabil dacă a fost emis cu cel mult 3 luni înainte de data publicării Convocatorului Adunării Generale.
- reprezentanților, pentru care acționarii au emis împuterniciri speciale sau generale care se vor prezenta, în condițiile prezentului convocator și Procedurii aprobate de Consiliul de Administrație al S.I.F. Oltenia S.A., pe baza actului de identitate.
- instituțiilor de credit care prestează servicii de custodie (prin reprezentant legal sau împuternicit al acestuia) – pe baza actului de identitate, în condițiile prezentului convocator și Procedurii aprobate de Consiliul de Administrație al S.I.F. Oltenia S.A.
În cazul în care la data de 28.04.2021 nu se întrunește cvorumul de cel puțin o pătrime din numărul total de drepturi de vot, necesar desfășurării în condițiile legii a lucrărilor AGOA, acestea se vor desfășura la a doua convocare, în data de 29.04.2021, în locul și la ora indicate pentru prima convocare, cu aceeași ordine de zi, indiferent de cvorumul întrunit. Hotărârile vor fi luate în AGOA cu majoritatea voturilor exprimate.
Notă: Consiliul de Administrație al Societății de Investiții Financiare Oltenia SA va lua măsurile legale ce se impun pentru modificarea organizării și desfășurării AGOA în concordanță cu dispozițiile date de autoritățile statului cu privire la măsurile de prevenire a răspândirii virusului SARS – Cov-2.
Societatea aduce la cunoștința acționarilor faptul că se vor aplica cu strictețe toate recomandările și reglementările în vigoare la data desfășurării adunării generale ordinare a acționarilor, cu privire la numărul de participanți la evenimente desfășurate în spații închise, în funcție de deciziile exprese adoptate de autoritățile competente. Informăm pe această cale în mod specific și expres acționarii Societății că participarea la evenimente/întruniri publice desfășurate în spații închise, în condițiile impuse de autorități la acel moment, expune participanții la o posibilă contaminare cu coronavirusul SARS – Cov-2, poate reprezenta un risc cu privire la care Societatea și/sau conducerea acesteia nu poate fi ținută răspunzătoare.
În considerarea măsurilor aplicate de către Societate pentru a asigura desfășurarea corespunzătoare a adunărilor generale ale acționarilor, având în vedere și dispozițiile legale aplicabile privind situația epidemiologică actuală din România, în cazul în care Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor nu se poate desfășura prin prezența fizică a acționarilor, ca urmare a deciziilor exprese adoptate de autorități, Societatea a luat toate măsurile pentru desfășurarea Adunării generale a acționarilor prin utilizarea votului prin corespondență, precum și prin exprimarea votului prin utilizarea unor mijloace electronice de transmitere a datelor, potrivit prevederilor legale si procedurii de vot publicată.
Astfel, având în vedere prevederile Legii nr. 31/1990 privind societățile, Legii nr. 24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață, Regulamentul Autorității de Supraveghere Financiară nr.5/2020 pentru adoptarea unor masuri referitoare la desfășurarea adunărilor generale ale emitenților pe perioada existenței stării de urgență generate de COVID -19, solicităm în mod special acționarilor convocați la Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor din 28/29.04.2021 să analizeze materialele suport pentru punctele de pe ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare a Acționarilor disponibile pe site-ul web www.sifolt.ro.
În contextul actual, conducerea S.I.F. Oltenia S.A. recomandă acționarilor săi, în măsura posibilului:
- să acceseze materialele suport pentru punctele de pe ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare a Acționarilor în format electronic, disponibile pe site-ul web al societății, mai degrabă decât copiile disponibile la sediul societății;
- să voteze prin corespondență folosind buletinul de vot prin corespondență disponibil pe site-ul web al societății;
- să utilizeze toate mijloacele de comunicare electronică indicate în convocator mai degrabă decât poșta sau curierul la sediul Societății, atunci când trimit (i) propuneri cu privire la adăugarea de noi puncte pe ordinea de zi a AGOA, (ii) proiectele de hotărâri, (iii) întrebări scrise înainte de AGOA, (iv) dosarele de candidaturi pentru funcția de administrator, (v) împuternicirile pentru reprezentare în cadrul AGOA sau (vi) buletinul de vot prin corespondență.
Informații suplimentare pot fi obținute la sediul SOCIETĂŢII DE INVESTIŢII FINANCIARE OLTENIA S.A. din Craiova, str. Tufănele nr. 1, telefon 0251-419.335, 0251-419.338, precum și pe site-ul oficial al S.I.F. Oltenia S.A. – www.sifolt.ro – Secțiunea Informații Investitori- Adunări Generale.
Nu mai sunt alte evenimente de raportat.
Sorin – Iulian Cioacă
Președinte – Director General
Ofițer de conformitate
Viorica Bălan