Craiova, 28 februarie 2025 – Promenada Craiova dă startul primăverii cu o serie de evenimente și surprize pentru vizitatori, precum și un concert special cu momente de improvizație muzicală, susținut de solistul Alex Ștefănescu.
Pe 1 martie, începând cu ora 18:00, vizitatorii sunt așteptați în zona de food court, la etajul 1al centrului comercial, unde solistul Alex Ștefănescu va anima atmosfera cu un concert vibrant și momente de improvizație muzicală. Accesul în cadrul concertului este gratuit, iar participanții vor avea parte de spontaneitate și de surprize dulci.
În perioada 1-8 martie, Promenada Craiova le-a pregătit vizitatoarelor o serie de sesiuni de îngrijire și frumusețe, în parteneriat cu magazinele MAC și Sephora, dar și Skin by Alina Dica și Epic Studio. Pentru a beneficia de aceste sesiuni, doritoarele trebuie să își revendice biletul de acces gratuit din aplicația SPOT și să-l prezinte la biroul Info Point.

Programul sesiunilor gratuite de beauty este următorul:
1-2 martie: 16-18:00 (parteneri Sephora, MAC, Skin by Alina Dica);
6-7 martie: 17:00 – 19:00 (parteneri Sephora, MAC, Skin by Alina Dica, Epic Studio);
8 martie: 14:00 – 18:00 (parteneri Sephora, MAC, Skin by Alina Dica, Epic Studio).
Tot în perioada 1-8 martie, clienții care prezintă la Info Desk în aceeași zi un bon de minimum 200 de lei la cumpărături din magazinele de make-up, îngrijire și parfumerie, primesc un premiu-surpriză garantat, în limita stocului disponibil.
Alături de toate aceste evenimente și sesiuni speciale, centrul comercial le oferă ocazia vizitatorilor să-și reîmprospăteze garderoba cu cele mai noi colecții de primăvară în culori vibrante și care surprind esența feminității.
Mai multe detalii despre evenimentele desfășurate în Promenada Craiova pot fi găsite pe site-ul oficial Promenada Craiova sau pe paginile de Facebook sau Instagram ale centrului comercial.
***
Despre Promenada
Promenada, parte din portofoliul NEPI Rockcastle, cel mai mare și modern centru comercial din municipiul Craiova, are o suprafață închiriabilă de 78.500 metri pătrați, din care noul centru comercial ocupă 62.500 mp, iar magazinul Dedeman, 16.000 metri pătrați. Centrul comercial găzduiește peste 120 de magazine, mixul de chiriași incluzând atât nume în premieră la nivel național, cât și numeroase branduri în exclusivitate pe piața din Craiova.
Printre cele peste 20 de magazine în premieră se numără Massimo Dutti, Mamaquilla, Lefties, Peek & Cloppenburg, Nike, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Under Armour, Modivo, Mohito, Obsentum și Carrefour, dar și de noile concepte de magazine din lanțul Inditex: Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Zara. Alte premiere sunt constituite de retaileri de tehnologie și software (iStyle).
Promenada pune la dispoziția clienților săi peste 2100 de locuri de parcare, precum și cea mai mare terasă panoramică exterioară din Craiova, unde se găsesc restaurante și cafenele, pentru o experiență cât mai plăcută de petrecere a timpului liber.
Cu aplicația mobilă SPOT, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, clienții Promenada sunt recompensați cu puncte de loialitate la fiecare sesiune de cumpărături, ce aduc oferte și beneficii.