Ministerul Educaţiei şi Cercetării vrea să realizeze „Harta şcolilor dezavantajate din România“, scrie agerpres.
Această hartă va avea un rol important în procesul de stabilire a modului şi a priorităţilor de alocare a resurselor şi a proiectelor din viitoarea programare financiară 2021-2027, dar şi pentru a putea ghida intervenţii strategice, realizate de guvern, menite să reducă clivajele din educaţie.
Potrivit unui comunicat de presă al ministerului, pentru realizarea acestui obiectiv, ministrul Monica Anisie a invitat o serie de organizaţii cu activităţi şi rezultate relevante în ceea ce priveşte asigurarea echităţii în educaţie să se alăture demersului.
Prima discuţie între minister şi asociaţii va avea loc vineri
De altfel, între acestea şi Ministerul Educaţiei şi Cercetării există „o colaborare de lungă durată“, concretizată în diverse parteneriate şi proiecte care au scopul de asigurare a echităţii în educaţie.
O primă discuţie tehnică în acest sens este programată vineri, fiind aşteptaţi să participe reprezentanţii UNICEF în România, ai Consiliului Europei, ai Universităţii din Bucureşti, ai Institutului Naţional pentru Statistică şi ai Fundaţiei Agenţia de Dezvoltare Comunitară „Împreună“.