Ca şi cum nu ar fi suficiente gropile pe care le lasă în carosabil operatorii locali de servicii, când intervin la avarii, acum a venit şi rândul Complexului Energetic Oltenia (CEO).
Două străzi au fost sparte dintr-un foc în urma unor avarii la reţelele de distribuţie a agentului termic primar. Este vorba de strada I.D. Sîrbu, din cartierul Valea Roşie, şi strada Dimitrie Gerota, din cartierul 1 Mai. Reparaţiile la reţele s-au încheiat, dar refacerea carosabilului lasă de dorit. Dacă, în Valea Roşie, asfaltatorii au refăcut strada, în 1 Mai, în carosabil se cască ditamai groapa. Sau, mai degrabă, un dreptunghi, ca şi cum şoferii sunt la ora de geometrie, nu participanţi în trafic.
Cert este că din orice direcţie ar circula pe strada Dimitrie Gerota, şoferii trebuie să-i evite cele patru unghiuri drepte. Nici unul dintre ele nu este marcat cu balize. Unde mai pui că pământul amestecat cu piatră concasată, aşezat în groapă, s-a transformat într-un glod noduros, destul de periculos pentru autovehiculele din trafic.
Ce ne facem cu capacele de canal de pe bulevardul Râului?
Bulevardul Râului continuă să se facă praf. Asfaltul continuă să se lase, capacele de canal să se disloce.
Strada este, de departe, drumul care prezintă cele mai multe deficienţe, dintre străzile Caracal, Râului şi Bariera Vâlcii, toate modernizate cu fonduri europene. Gurile de canalizare sunt cele care dau cele mai multe bătăi de cap şoferilor. Mai ales cele de pe mijlocul drumului, care parcă stau să se prăbușească. Unele au fost reparate chiar de constructor, SC Tel Drum SA Alexandria, altele se degradeze periculos.
Un astfel de capac de canalizare, în jurul căruia asfaltul s-a ros, este pe artera de circulaţie dinspre spital spre semafoarele de la intersecţia cu bulevardul Ilie Balaci. Nu este marcat cu baliză şi nici nu va fi prea curând reparat. Fiind vorba de fonduri europene şi cum lucrarea este în garanţie, constructorul va fi „convocat“ şi mult aşteptat să refacă gurile de canalizare.