Prin urmare, a trecut la rezilierea contractului cu cel mai mare distribuitor de presă din oraş. Administraţia locală a mers mai departe şi a ras, la propriu, peste jumătate dintre chioşcurile din oraş. Unul câte unul, chioşcurile au dispărut, ridicate de proprietar, după ce a fost somat de administraţia locală. Altele au fost ridicate de Regia primăriei, RAADPFL.
Totuşi, unele încă zac uitate la vreo intersecţie de stradă, pe trotuar. Numai pe marele bulevard al oraşului, Calea Bucureşti, sunt „uitate“ două astfel de chioşcuri. Unul se găseşte la intersecţia bulevardului Calea Bucureşti cu strada Horia, iar cel de-al doilea la intersecţia cu strada Spaniei. Cu toate că primăria a declarat război acestor chioşcuri, acum nu este deranjată că ele ocupă domeniul public.
Haios este faptul că regia, care se ocupă de marcajele rutiere în loc să degajeze zona, atunci când a trasat pista de biciclete, a preferat să o devieze,ca să ocolească respectivul chioşc.
Alt chioşc, altă intersecţie
La fel de incomod este situat şi cel de la intersecţia bulevardului cu strada Horia. Trecătorii trebuie să-l ocolească pentru a-şi continua drumul pe trotuar. Chioşcurile au ajuns să aibă o singură utilitate, spaţiu pentru graffiti.
Le ridică proprietarul sau RAADPFL
Surse din cadrul Primăriei Craiova spun că obligaţia de a ridica chioşcurile îi revine firmei care le deţine. În caz contrar, acestea vor fi ridicate de primărie.