Străzi din Craiova asfaltate de doar câțiva ani sunt ciuruite zilnic de către furnizorii de utilități. Sunt în această stare, strada Gîrlești din Bariera Vâlcii și strada Bucovăț.
Nu mai contează nici câți bani au fost investiți, nici că există un Regulamentului pentru traversarea prin spargere a străzilor, trotuarelor şi zonelor verzi din Craiova. Într-adevăr nu poți să bați pasul pe loc dacă se sparge o conductă sau există o autorizație de racordare la rețeaua de gaze, apă sau canalizare. Contează totuși cum sunt făcute ulterior lucrările de “readucere la starea inițială a carosabilului”.
În Craiova a fost adoptat în august 2013 un Regulament în care se prevăd clar condițiile în care se poate sparge carosabilul. Iată ce se precizează în acest Regulament:
După avarii se reface domeniul public
Mai departe, în același Regulament se mai precizează:
Două străzi ciuruite: Gîrlești și Bucovăț
Revenind la străzile asfaltate doar de câțiva ani și ciuruite de furnizorii de utilități, avem două exemple, strada Gîrlești din Bariera Vâlcii și strada Bucovăț. Reabilitarea străzii Gîrlești s-a făcut în perioada anilor 2017-2018 cu bani de la bugetul local. În același mod s-a reabilitat și strada Bucovăț, cu fonduri de la bugetul local în anul 2016.
Numai că la acest moment amândouă sunt ciuruite din loc în loc din cauza intervenției furnizorilor de utilități. Pe strada Gârlești intervențiile par să fie făcute de operatorul de apă și canal.
Pe strada Bucovăț, intrevențiile în carosabil sunt ale furnizorului de gaze. Refacerea carosabilului s-a făcut în ambele situații, numai că lucrările au fost făcute de mântuială. Acum, în carosabil tronează gropi, pline cu apă și resturi din mixtură de asfalt. Acestea sunt adevărate capcane pentru șoferi, dar și bătaie de joc față de fondurile investite.