7.3 C
Craiova
duminică, 22 decembrie, 2024
Știri de ultima orăLocal(GALERIE FOTO) Se lucrează intens la tronsonul II al DJ 552 Craiova - Cetate

(GALERIE FOTO) Se lucrează intens la tronsonul II al DJ 552 Craiova – Cetate

La tronsonul II al Drumului Județean (DJ) 552 Craiova – Cetate se lucrează în ritm alert. Constructorul craiovean Strade Bauunternehmung SRL, în asociere cu Condor Păduraru SRL și Hydrostroy AD, lucrează la toate podurile și podețele de pe tronsonul de 40 de kilometri, iar în curând va trece și la turnarea primului strat de asfalt.

Potrivit președintelui Consiliului Județean (CJ) Dolj, Cosmin Vasile, „cel de-al doilea tronson al drumului județean 552 este în plin proces de modernizare, iar lucrările avansează într-un ritm susținut”.

„Am mers pe șantierul drumului pentru a vedea în ce stadiu se află și ce dificultăți întâmpină constructorii. De la ieșirea din localitatea Terpezița și până la Cetate se lucrează la toate podurile și podețele de pe traseu. Pe acest tronson se vor moderniza 6 poduri, 16 podețe și se vor construi 5 noi podețe. În plus, se execută structurile de sprijin ale drumului și se amenajează rigolele. Pe șantier se lucrează cu numeroase utilaje și mai multe echipe de muncitori pentru ca operațiunile să se desfășoare cât mai rapid. În câteva săptămâni, pe tronsonul cuprins între kilometri 31 și 71 va începe turnarea primului strat asfaltic”, a anunțat Cosmin Vasile pe pagina sa de socializare.

Tronsonul II al DJ 552 Craiova – Cetate, lucrări de 99,3 milioane de lei

Startul la modernizarea DJ 552 Craiova – Cetate s-a dat pe 27 mai 2020, când CJ Dolj a semnat contractul de execuție cu constructorii celor două tronsoane în care a fost împărțit drumul. Finanțarea proiectului a fost obținută de Consiliul Județean din fonduri europene, dar o parte din fonduri au fost asigurate dintr-un împrumut bancar.

Tronsonul II la care lucrează firma craioveană Strade Bauunternehmung (liderul asocierii din care mai fac parte Condor Păduraru SRL și Hydrostroy AD) are o valoare de execuție de 99.382.303,21 lei (TVA inclus). La primul tronson, cu o lungime de 27,7 km, lucrează asocierea Domarcons SRL – Erpia SA, contractul având o valoare de 97 de milioane de lei.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS