O craioveancă s-a trezit că are de plătit facturi la energia electrică de peste 80.000 de lei. Toate cele patru facturi au fost emise în data de 26.10 2021 şi sunt scadente la data de 10.11.2021. Femeia spune că nu are cum să înregistreze acest consum deoarece are o casă cu două camere şi deţine un televizor, un frigider, un boiler şi câteva becuri.
Problemele cu furnizorul de energie electrică au început din anul 2018. Pe atunci avea contract cu furnizorul de energie electrică CEZ cu care a ajuns în cele din urmă instanţă. Ulterior şi-a schimbat furnizorul şi a încheiat contract cu ENEL. Craioveanca a ajuns să plătească în paralel facturi atât la CEZ cât şi la ENEL. Ani la rând femeia a făcut tot felul de sesizări şi solicitări către cei doi operatori, dar fără nici un rezultat. La faţa locului, la domiciliul abonatului de pe strada Poligonului s-au perindat angajaţii de la CEZ şi cei de la ENEL, dar şi cei de la Departamentul NTL (Non Technical Losses – Pierderi Ne-Tehnice). Rezolvarea nu a venit din partea nici unuia dintre furnizori. Dimpotrivă facturile au curs şi în ciuda faptului că abonatul de pe strada Poligonului figura restanţier cu sume destul de mari nu a fost debranşat semn că la mijloc era o eroare a celor doi furnizori. Totul a culminat în urmă cu o lună, când craioveanca s-a trezit cu patru facturi emise în aceeaşi zi, acestea având o valoare însumată de peste 80.000 de lei.
Femeia mai spune:
Caută o rezolvare în instanţă
Craioveanca a angajat un avocat cu ajutorul căruia să acţioneze în instanţă distribuitorul de energie electrică. Femeia nu are altă variantă, fiindcă suma de 81.673 de lei este exagerat de mare. Ea spune că nu avea cum să consume curent electric în valoare de zeci de mii de lei şi nu poate plăti această sumă.
Facturi de zeci de mii de lei
Aceasta spune că nu ai cum să consumi în 10 luni curent în valoare de 59.717 de lei
Din partea furnizorului de energie, ENEL nu am primit nici o explicaţie până la închiderea ediţiei. Am încercat să luăm legătura cu un reprezentant al furnizorului atât telefonic cât şi prin messenger. În momentul în care vom avea un răspuns din partea acestuia, îl vom face public.