Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare nu vor avea program de lucru cu publicul în perioada 30.11 – 01.12, reluându-și activitatea în data de 2 decembrie.
Începând cu data de 2 decembrie, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 8.30 – 16.30, aplicându-se măsurile necesare de prevenire a răspândirii coronavirus, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile:
- Alexandria,
- Curtea de Argeș,
- Băilești,
- Câmpulung,
- Caracal,
- Craiova,
- Drăgășani,
- Drobeta Turnu Severin,
- Pitești,
- Râmnicu Vâlcea,
- Roșiorii de Vede,
- Slatina,
- Târgu Jiu,
- Videle,
- Iași (09:00 – 17:00),
- Timișoara (09:00 – 17:00).
În tot acest timp specialiștii CEZ Vânzare rămân la dispoziția clienților pe canalele de comunicare cunoscute:
- Chatul cu un consultant CEZ Vânzare – chatul online, implementat de furnizor pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.
- Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi se găsesc aici.
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentrusolicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).
- Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de contact accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari2-form
- Numărul de fax: 0248 524 834
- Prin corespondenţă scrisă la adresa: Strada Depozitelor, nr. 2, Târgu Jiu, județul Gorj.