7.3 C
Craiova
duminică, 22 decembrie, 2024
Știri de ultima orăLocalDoljIPJ Dolj cheltuie într-un an până la 700.000 de lei pentru reparația și întreținerea mașinilor

IPJ Dolj cheltuie într-un an până la 700.000 de lei pentru reparația și întreținerea mașinilor

Inspectoratul de Poliție Județean (IPJ) Dolj a scos la licitație un acord-cadru pentru servicii de întreținere și reparații ale mașinilor din parcul auto al instituției, iar acesta poate ajunge să coste până la 700.000 de lei.

IPJ Dolj vrea să se asigure că are la dispoziție o firmă care să întrețină și să repare aproape 450 de mașini, iar pentru acest lucru a publicat în SEAP un acord-cadru, care va fi valabil timp de 12 luni și care poate atinge suma maximă de 699.668 de lei, fără TVA (aproximativ 140.000 de euro).

În cazul în care nu se va ajunge la această sumă, IPJ Dolj a stabilit și o sumă minimă estimată la 229.018 lei, fără TVA. Cu alte cuvinte, IPJ Dolj va fi obligată, după semnarea contractului, să solicite servicii în cadrul contracului care să atingă cel puțin această valoare. „Inspectoratul de Poliţie Judeţean Dolj achiziţionează servicii de întreţinere şi reparare a autovehiculelor pentru un număr de 446 mijloace de transport, împărţite în două loturi, prin încheierea unui acord-cadru cu o durată de 12 luni de la data semnării. Numărul şi mărcile de autovehicule pot fi diminuate sau majorate în funcţie de dinamica parcului auto al autorităţii contractante. (…) Achiziționarea serviciilor de întreținere și reparare a autovehiculelor va asigura menținerea în stare de funcționare a parcului auto din dotare“, se menționează în documentația publicată.

Acordul-cadru, împărțit pe două loturi

Documentația publicată indică faptul că instituția a optat pentru două loturi în cazul acestui acord-cadru. Fiecare dintre acestea a foat destinat pentru anumite tipuri de autovehicule pe care IPJ Dolj le are în dotare. Așadar, primul lot face referire la servicii de întreţinere şi reparare pentru autovehicule marca DACIA (Logan, Duster, Dokker, Sandero). Aici ar fi vorba despre maximum 374 de astfel de mașini. Acesta este și lotul pentru care se poate ajunge la cea mai mare sumă de plată. Valoarea acestuia a fost estimată ca fiind cuprinsă între 95.015 de lei și 399.690 de lei, fără TVA.

În ceea ce privește lotul doi din acest acord-cadru, acesta se referă la servicii de întreţinere şi reparare pentru diverse mărci de autovehicule cu mărci străine, autovehicule pentru transport persoane cu mai mult de opt locuri pe scaune, dar și pentru autovehicule pentru transport de mărfuri, cu o masă maximă de 3,5 tone.

În cazul acestui lot, instituția a estimat o valoare cuprinsă între 134.003 de lei și 299.978 de lei, fără TVA. Potrivit caietului de sarcini, în lotul doi ar putea fi solicitare servicii pentru un număr maxim de 72 de autovehicule marca Volkswagen (Touareg, Passat, Polo, Tiguan, Bora, Caddy, Golf), Audi A4, A3, Ford (Focus, Trazit) Mercedes (Vito, Sprinter), Renault Megane, Skoda (Octavia, Fabia) Suzuki Sx4, Opel Corsa, BMW (330 XD, X3), Mazda 3MPS, Seat Toledo, Citroen Jumper.

Vechiul acord-cadru al IPJ Dolj, estimat la un preț mai mic

În acest moment, IPJ Dolj are în derulare un alt astfel de acord-cadru, care va exipra în luna mai a acestui an. Acesta a avut o valoare maximă estimată la 670.034 de lei, fără TVA, și a fost împărțit pe trei loturi, față de cel de anul acesta, care este împărțit în două loturi. Lotul 1 de anul trecut a fost alocat autovehiculelor marca DACIA aflate în garanţie, lotul 2 autovehiculelor marca DACIA în afara garanției, iar lotul 3 a fost identic cu cel de anul acesta . Pentru loturile 1 și 2, IPJ Dolj a colaborat cu firma AUTOMOTOR , care le-a câștigat pe ambele. În cazul lotului 3, firma câștigătoare a fost AUTOFRESH ROSI.

Printre condițiile de anul acesta, IPJ Dolj a specificat faptul că „prestatorul execută operațiunile de întreținere și reparare a autovehiculelor, în baza contractelor subsecvente încheiate pe durata acordului-cadru, în funcție de necesități și de fondurile bugetare disponibile. Prestatorul va presta serviciile într-un punct delucrusituat pe raza municipiului Craiova sau în zona limitrofă. (…) Atribuirea acordului-cadru se va face aplicând criteriul „cel mai bun raport calitate – preț” la ofertele admisibile din clasamentul intermediar după finalizarea evaluării”, se arată în caietul de sarcini publicat de instituție. Firmele interesate de acest acord-cadru pot depune oferte până pe 26 martie.

Citește și: În sfârşit! A început distribuirea cornului, laptelui şi mărului în şcolile din Dolj

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS