Consiliul Județean (CJ) Gorj caută spații în care să își desfășoare activitatea, după ce actuala clădire a fost afectată de cutremurele din februarie 2023.
În acest sens au fost demarate procedurile privind luarea de măsuri în vederea identificării unor imobile funcționale necesare desfășurării activității instituționale a Consiliului Județean Gorj, ce vor fi utilizate cu statut de sediu temporar pe durata lucrărilor de reabilitare a Palatului Administrativ din Târgu Jiu.
Într-o primă etapă vor fi identificate spații la entități ale statului și care să poată fi folosite în mod gratuit. Dacă nu vor fi găsite, se va apela inclusiv la spații deținute de entități private. Există însă și condiții care trebuie să fie îndeplinite: precum suprafața de câteva mii de metri pătrați, accesibilitatea publicului, dotarea cu utilități, accesul la mijloace de transport, parcări și altele.
La jumătatea lunii februarie 2025, o Comisie de specialitate va prezenta într-o ședință a CJ Gorj un Raport privind imobile funcționale identificate care răspund cerințelor de desfășurare a activității instituționale a Consiliului Județean Gorj. Raportul va fi supus dezbaterii Consiliului Județean Gorj.
CJ Gorj a fost notificat deja să elibereze spațiile din Palatul Administrativ Târgu Jiu pentru a putea fi începute lucrările de reabilitare. Titular al imobilului este Prefectura Gorj, iar Consiliul Județean Gorj folosește spațiile în baza unui contract de comodat.
Citește și: Ninsori puternice şi inundaţii în Grecia