-3 C
Craiova
vineri, 21 februarie, 2025
Știri de ultima orăLocalCroitoraşul ghinionist sau cum a ajuns un craiovean cu maşina de cusut la Protecţia Consumatorului

Croitoraşul ghinionist sau cum a ajuns un craiovean cu maşina de cusut la Protecţia Consumatorului

Un craiovean a reclamat la CJPC un magazin care comercializează produse electronice si electrocasnice mici si mari. Nicolae Sloga a cumpărat de la magazinul respectiv o maşină de cusut care conform indicaţiilor de funcţionare realizează 14 tipuri de cusături. Din păcate, maşina de cusut nu prea şi-a îndeplinit fucnţiile şi cumpărătorul a fost nevoit să o ducă în service pentru reparaţii în trei rânduri.

Craioveanul Nicolae Sloga a vrut să-şi uşureze munca atunci, când cose o butonieră, un tighel, o cusătură în zig zag sau o peticire şi şi-a achiziţionat o maşină de cusut cu 14 funcţii(BrotherX14SVM). Maşina a fost cumpărată de la un mare magazin din Craiova care vinde produse electronice şi electrocasnice. Mulţumit de achiziţia lui s-a pus pe treabă, dar nu mare i-a fost mirarea că maşina are mari deficienţe, adică rupe aţa, nu leagă aţa, o lasă înşirată, la cusătură pe pânză suţire înşiră aţa pe spatele cusăturii. Pentru că maşina era în garanţie, cumpărătorul a mers cu aceasta la vânzător, ca să o trimită în service. El plătise la cumpărare şi o extragaranţie.

M-am dus cu maşina la ei şi le-am spus că nu merge, că este defectă şi să remedieze defectul pe care îl are din fabricaţie”, spune cumpărătorul.

Preluarea de la cumpărător şi trimiterea în service se întâmpla în luna februarie 2023, când maşina de cusut era în garanţie. După ce a trecut de stagiul de reparaţii, maşina i-a fost returnată cumpărătorului. Convins că maşina este în perfectă stare de funcţionare, croitorul s-a pus pe treabă. Minunea a ţinut un an.

„M-am dus cu ea din nou la magazin şi le-am spus să o repare sau să-mi dea o altă maşină de cusut că aceasta are probleme”, spune Sloga.

Bărbatul a lăsat pentru a doua oară maşina de cusut în service, în aprilie 2024 cu menţiunea că:” la cusut pe pânză subţire înşiră aţa pe spatele cusăturii şi rupe aţa„. Din păcate nici acum nu a fost cu noroc.

Mi-a fost trimisă înapoi tot aşa, cât şi cu alt defect de la ei, cu suportul de la papiota de aţă şi mosorul de aţă rupt. Când am ajuns acasă am văzut că maşina nu merge. Am încercat să cos o cămaşă şi atunci am văzut că nu este funcţională, că cele două piese au probleme”, spune Sloga

.
Drept urmare s-a întors pentru a treia oară cu maşina de cusut la magazin pentru a lăsa-o în service. Se întâmpla la data de 25.06.2024.

Na-ți-o frîntă, că ți-am dres-o!

Reparaţiile au durat aproximativ două săptămâni de zile. La data de 09.07 2024, când a mers să-şi ia maşina de cusut, craioveanului i-a fost pus în braţe şi un deviz în valoare de 563 de lei. Şi uite aşa, bărbatul spune că s-a ales cu cheltuieli în plus şi cu maşina tot nereparată. Drept urmare, păgubitul a contestat devizul de plată şi s-a adresat Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Cumpărătorului Craiova.

„Domnule Comisar şef, vă rog să luaţi măsuri cu acest magazin şi obligarea lor, să-mi dea altă maşină de cusut sau restituirea banilor.”, se spune în solicitarea adresată CJPC Craiova.


Faptul că sesizarea a ajuns la CJPC Craiova este confirmat şi de către comisarul şef, Radu Preda.

„Solicitarea a ajuns la noi, cunosc situaţia acestui craiovean aşa cum ne-a fost expusă. Sesizarea a fost dată în lucru către un inspector. În momentul în care problema va fi soluţionată îi vom comunica, în maxim 30 de zile, rezultatul deciziei noastre”, a declarat Radu Preda, comisar şef CJPC Craiova.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS