Un bărbat din Craiova a avut parte de o surpriză foarte neplăcută atunci când a parcat maşina în centrul oraşului. Pentru o oră de parcare a plătit de 70 de ori. Chiar dacă pare incredibil, se pare că o eroare de sistem i-a „umflat“ craioveanului factura de telefonie mobilă cu 35 de euro.
Întâmplarea a avut loc în luna iunie, iar până acum bărbatul nu a reuşit să îşi recupereze banii. „Pe 22 iunie am mers în centrul Craiovei, în zona English Park, şi am parcat acolo. Am trimis mesaj pentru o oră de parcare şi a fost totul în regulă. Apoi am mers la un local din apropiere şi deoarece aproape trecuse o oră, am mai trimis încă un mesaj pentru o altă oră de parcare. În momentul în care am trimis mesajul mi-a apărut o eroare şi îmi spunea că mesajul nu a fost trimis. Am mai încercat încă o dată să îl trimit şi îmi arăta aceeaşi eroare. În final am decis să plec spre maşină pentru că dacă am văzut că nu se trimit mesajele am zis că nu vreau să risc amenda. Când am ajuns în maşină au început să curgă mesajele. Au fost 70 de mesaje care au venit unul după altul. Iniţial am crezut că este o eroare. Însă, a doua zi am verificat în cont şi fusesem taxat pentru toate cele 70 de mesaje. În total, 35 de euro cost suplimentar“, ne-a povestit Cristian Iordache.
Primăria promite că banii vor fi restituiţi banii
Craioveanul a încercat să rezolve problema cu operatorul de telefonie mobilă, însă în zadar. Acum are de plată o factură cu un cost suplimentar de 35 de euro. „I-am sunat pe cei de la reţeaua de telefonie şi mi-au spus, la început, să aştept să mi se emită factura. Apoi, mi-au spus că ei nu au ce să facă pentru că lor le apare ca un cost suplimentar din mesaje speciale. Practic, mi-au transmis că trebuie să plătesc factura că nu am cum să îmi recuperez banii“, a mai adăugat bărbatul.
Gazeta de Sud a solicitat Primăriei Craiova un punct de vedere, iar reprezentanţii instituţiei spun că este vorba despre o eroare şi că bărbatul îşi va primi banii înapoi. „Am transmis operatorului cu care avem contract să verifice toate operaţiunile din ziua respectiva şi să îl contacteze pe domnul care a fost taxat de mai multe, să îi explice situaţia şi să facă storno pe sumele respective. Eroarea este de la operatorul de telefonie mobilă. Mesajele au fost trimise, dar operatorul de telefonie nu a confirmat terminalului clientului (telefonului) acest lucru şi telefonul a tot încercat să trimită mesajul pentru că nu avea confirmare“, au declarat reprezentanţii Primăriei Craiova.
Un alt craiovean, taxat de 12 ori pentru o oră de parcare
Zilele trecute, Gazeta de Sud a mai scris despre un alt caz identic. Un craiovean a postat pe Facebook mesajul„Tâlhărie pe față! Aplicația parcare Craiova, trimiți un SMS și-ți ia de 12 ori!“. Bărbatului i s-a întâmplat exact acelaşi lucru. Mesajul pe care l-a trimis pentru a plăti parcarea pentru o oră i-a apărut cu „trimitere eşuată“. Apoi, craioveanul s-a trezit cu 12 mesaje şi cu taxarea aferentă de 50 de cenţi fiecare. Aşadar, un cost de 6 euro pentru o oră de parcare. Şi pentru acest caz, Primăria Craiova a transmis că cetăţeanul îşi va primi banii înapoi.