Un serviciu de evidență a persoanelor se deschide, astăzi, de la ora 10.00, în Almăj, pe str. Ion Gh. Pleşa, nr.21. Este cel de al 66-lea Serviciu Public Comunitar Local de Evidența Persoanelor din Dolj.
Cetățenii din această comună vor avea posibilitatea să depună cereri și să obțină acte de identitate la sediul acestui serviciu., Programul de lucru cu publicul este zilnic între orele 8.00-16. 00.
Cei interesați să obțină un act de identitate, trebuie să completeze o cerere pe care o pot procura de la ghișeu. Trebuie să prezinte următoarele documente:
- actul de identitate vechi (dacă este cazul și dacă îl mai dețin),
- documentul cu care fac dovada spațiului de locuit,
- certificatul de naștere,
- când este cazul, certificatul de căsătorie,
- hotărârea de divorț definitivă și irevocabilă sau certificatul de divorț.
În cazul minorilor este obligatoriu ca aceștia să fie însoțiți de unul dintre părinți sau de un alt reprezentant legal, când este cazul. În situațiile când nu se pot prezenta toate documentele ce trebuie anexate la cerere, persoanele în cauză vor primi cărți de identitate provizorii. Termenul lor de valabilitate este un an de zile.
Contravaloarea actului de identitate, 7 lei pentru cartea de identitate și 1 leu pentru cea provizorie, se achită la casieria Primăriei Almăj.
În cazul unor situații deosebite care impun cu celeritate eliberarea actelor de identitate, persoanele se pot adresa telefonic (nr. telefon 0351.437.039) la Direcția Publică Comunitară de Evidență a Persoanelor Dolj pentru a se programa să depună cererea pentru eliberare a actului de identitate.
Informații suplimentare pot fi solicitate la Primăria Comunei Almăj:
- telefon: 0251449234,
- Direcția Publică Comunitară de Evidenţă a Persoanelor Dolj – e-mail: [email protected], tel: 0351 437 039, fax: 0251 421 624.
Citește și: Poliţia Locală Craiova consumă carburant de peste 27.000 de euro în opt luni