Conducerea Spitalului Județean de Urgență din Târgu Jiu va introduce în premieră chestionare de satisfacție prin SMS pentru pacienți.
Este vorba de persoanele care sunt internate la unitatea medicală și care, la externare, vor primi un SMS și un link către un chestionar care va trebui să fie completat pe siteul instituției. Completarea chestionarului nu va fi obligatorie, însă nu vor fi stocate niciun fel de date personale.
Chestionarul va conține o serie de întrebări cu privire la calitatea actului medical, condițiile de cazare, calitatea mesei și atitudinea personalului medical, precum și alte aspecte pe care conducerea Spitalului Județean de Urgență le va considera relevante, astfel încât, pornind de la datele consemnate în chestionare, să poată fi luate și măsuri de remediere.
Potrivit managerului Spitalului Județean de Urgență din Târgu Jiu, Dumitru Vienescu, va fi disponibilă în curând o aplicație prin care se va lua legătura cu pacienții, prin SMS.
Se va ține cont de părerea pacientului
Noul manager al Spitalului Județean de Urgență din Târgu Jiu a precizat că introducerea chestionarelor de satisfacție este prevăzută în Proiectul de management prezentat recent în fața Comisiei de concurs.
„Poate că avem cel mai mult de lucrat cu privire la atitudinea personalului față de pacient, față de cine vine la spital. Noi suntem în slujba pacientului și nu îi facem vreun favor cuiva care vine la spital. Omul trebuie să vină cu încredere, să nu fie repezit, ci tratat cu empatie. Am purtat discuții cu șefii de secție în acest sens și în principal cu cei de la UPU, ATI și locurile unde este un flux crescut de pacienți. Ne vor ajuta și aceste chestionare de satisfacție pentru că nu aveam altă modalitate de a verifica gradul de mulțumire al pacientului.
Noi îi invităm să dea curs acelor chestionare pentru a putea să îndreptăm ce nu funcționează. Nu I se va da nimănui numele. Ne intereseză doar să ne fie semnalate problemele, acolo unde există”, a declarat managerul Spitalului Judțena de Urgență din Târgu Jiu.