Preocuparea constantă a Consiliul Județean Gorj pentru creșterea capacității de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la nivelul județului Gorj a dus în ultima perioadă la atragerea finanțărilor europene pentru dotarea unităților medicale cu aparatură și echipamente medicale moderne.
Astăzi, au fost recepționate produsele din cadrul Lotului 2 – Aspirator chirurgical – 25 bucăți, furnizate în baza contractului nr. 18237 din 10.11.2021.
Consiliul Județean Gorj are în derulare proiectul „Consolidarea capacității de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la nivelul județului Gorj”, cod SMIS 138189, finanțat în cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare 2014-2020, Axa prioritară 9-Protejarea sănătății populației în contextul pandemiei cauzate de Covid-19, Obiectivul specific 9.1-Creșterea capacității de gestionare a crizei sanitare Covid-19.
Prin proiectul „Consolidarea capacității de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la nivelul județului Gorj”, cod SMIS 138189, se vor mai achiziționa în continuare echipamente și aparatură medicală pentru dotarea Spitalului Județean de Urgență Târgu Jiu pentru o gestionare cât mai bună a crizei sanitare cauzate de SARS-Cov -2.
Valoarea totală a proiectului „Consolidarea capacității de gestionare a crizei sanitare COVID-19 la nivelul județului Gorj”, cod SMIS 138189 este de 14.682.746,93 lei cu TVA, conform Contractului de finanțare nr. 356 din 15.09.2020.
Produsele recepționate astăzi au fost repartizate Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu, Județul Gorj, după cum urmează:
- 12 bucăți / secția ATI 2 – locația din strada Tudor Vladimirescu, nr. 17;
- 4 bucăți / secția UPU – locația din strada Tudor Vladimirescu, nr. 17.
- 9 bucăți / secția ATI 1 – locația din strada Progresului, nr. 18.