Luni, 17 octombrie, demarează procedura de înscriere a comercianţilor care doresc să participe la Târgul „Decembrie Magic” 2022.
Primăria Municipiului Râmnicu Vâlcea organizează în perioada 1 decembrie 2022 – 6 ianuarie 2023 Târgul „Decembrie Magic”. În cadrul târgului se vor presta diverse activităţi comerciale şi de alimentaţie publică specifice. Comercianţii care doresc să participe la această manifestare se pot înscrie în procedura de selecţie în perioada 17.10 – 11.11.2022 prin completarea cererii-tip şi înregistrarea acesteia la Registratura Primăriei Râmnicu Vâlcea.
Cererea trebuie însoţită de documentele comerciantului:
- certificat de înregistrare,
- certificat constatator, atestat de producător, după caz,
- documentul de înregistrare sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor în cazul comercializării de produse agroalimentare sau pentru activităţi de alimentaţie publică,
- poze şi alte materiale de prezentare ale produselor comercializate,
- experienţele anterioare la târguri similare (dacă este cazul).
Criteriile de selecţie a cererilor şi modul de organizare a târgului sunt cuprinse în Regulamentul aprobat prin HCL nr. 248/2021, care, împreună cu cererea-tip, sunt disponibile pentru descărcare pe site-ul Primăriei Municipiului Râmnicu Vâlcea, la adresa www.primariavl.ro.