Stimate doamne, de acum inainte puteti merge la cumparaturi fara teama de a mai da banii pe ceva ce nu vi se potriveste. De la Londra vine o noua moda. Este vorba de „psychic shopper“, un consilier de specialitate.
Initiativa apartine prestigiosului centru comercial Selfridges, cu sediul pe Oxford Street. Pentru doar 60 de euro, un consilier va sta 40 de minute la dispozitia dumneavoastra pentru a va ajuta sa va schimbati imaginea. Asa numitul „psychic shopper“ este un fel de vânzator care va ajuta sa va alegeti hainele in functie de profilul dumneavoastra psihologic, de aura zilei, de nivelurile energetice, de dispozitie. Este un consilier psihologico-spiritual, care ne va ajuta sa ne simtim alta persoana in hainele tocmai cumparate. Ineditul serviciu oferit de elegantele magazine londoneze a atras multi curiosi si turisti, dornici sa experimenteze si ei aceste senzatii. Spre deliciul cumparatorilor, inainte de a le lasa mâna libera acestor adevarati magi ai shopping-ului, ei trebuie sa treaca printr-o serie de ritualuri. Jayne Wallace sau una dintre asistentele sale are grija de client pâna in cele mai mici detalii. Inainte de toate, dupa ce il pofteste pe un fotoliu comod, incepe sa ii dea in carti, Doar asa, ca sa stie cu cine are de-a face. In acest fel afla lucruri din trecut, prezent si viitor, arunca o privire la aura, ca sa vada daca nu e nevoie sa intervina, apoi cale libera la cumparaturi, printre rafturile magazinului, pentru a alege cele mai bune haine si accesorii.
Culori in functie de dispozitie
Make-up-ul si alegerea culorilor au si ele importanta lor. Psychic shopper-ul va alege culori vesele pentru deprimati, alb sau culori calde pentru a transmite o senzatie de seninatate, ca sa nu mai spunem ca, in fiecare zi, culorile se schimba in functie de bioritm. Negrul este recomandat doar persoanelor sigure pe propriile alegeri. Atentie si la machiaj. Renuntati la machiajul incarcat si optati mai bine pentru nuantele naturale. Intr-un cuvânt, culorile trebuie sa existe, insa sa fie discrete. Cu ceva timp in urma, a avut loc o dezbatere intre specialistii francezi si americani cu privire la modalitatile de make-up. „Frantuzoaicele se machiaza prea strident“, spun cosmeticienii americani. Reactia a fos prompta. „Nu e adevarat“. Iar exemplele sunt multe. Paris Hilton, machiata din cap pâna in picioare, nu va avea niciodata fascinatia naturala a Juliettei Binoche. Oricum ar sta lucrurile, o jurnalista de la cotidianul londonez Daily Express a petrecut o zi intreaga cu magicienii shopping-ului, iar experienta a fost foarte distractiva. Asadar, cu 60 de euro, cam cât v-ar costa o cina la Londra, merita sa incercati si aceasta experinta, mai ales atunci când sunteti cu moralul la pamânt. De altfel, obiectul psychic shopper-ului este acela de a-l orienta pe clientul deprimat, nesigur, nedecis, cu gusturi dubioase spre un viitor „de firma“ si, mai ales, in pas cu moda. Bineinteles, asta depinde mult si de cardul de credit al clientului.