Deschide usi care sunt inchise pentru muritorii de rând, permite accesul in locuri exclusiviste, unde sa va bucurati de servicii privilegiate. Quintessencially este un fel de „receptie de lux“, un club on line, care are drept scop simplificarea vietii persoanelor cu dare de mâna.
Pe scurt, este vorba de un fel de secretara electronica, disponibila 365 de zile pe an si 24 de ore din 24, care are grija sa rezerve o masa in ultima clipa intr-un restaurant exclusivist din lume, sa gaseasca bilete pentru premiera unui film sau pentru un eveniment sportiv de calibrul turneului de tenis de la Wimbledon, sau sa puna la dispozitia solicitantului un partener pentru o serata. Si asta nu e tot. Motoul acestei „receptii de lux“ ar putea fi „pentru noi, imposibilul devine posibil“, pentru ca gratie acestui serviciu puteti gasi o camera la un luxos hotel in Berlin, unde de luni bune toate camerele au fost rezervate, va poate trimite acasa o costisitoare rochie unica, pe care ati zarit-o in fuga in vitrina unui magazin. Si asta nu e tot. Aceasta bagheta magica este in realitate o societate creata la Londra, in 2000, de un producator cinematografic si de administratorul unor localuri la moda, Aaron Simpson si Ben Elliot. Quintessencially este o „receptie de lux“ care, dupa ce si-a deschis filiale in mai multe tari din lume, se pregateste acum sa isi deschida un sediu la Cannes, inainte de a porni la cucerirea Parisului si a altor tari europene.
Servicii de vis la preturi imposibile
Din exclusivistul club fac parte clienti de calibru precum Sharon Stone, Mick Jagger, Jennifer Aniston, Madonna, Gwyneth Paltrow, clienti fideli ai Quintessentially, unde platesc 36.000 de euro pe an. Clubul ofera insa si pachete la un pret inferior. De exemplu, cel de 1.150 euro permite acces non-stop la serviciul telefonic, in timp ce acela de 3.750 include si un asistent personal, care, pe lânga misiunea de a indeplini orice dorinta si de a va rezolva problemele, propune si idei personalizate. Aceasta adevarata „fabrica de visuri“ este pusa in miscare de o echipa de specialisti, care au contacte cu peste 20.000 de furnizori, cum ar fi cluburi, localuri, restaurante si hoteluri, si negociaza un anumit numar de locuri anual, ei posedând o baza de date cu mii de contacte in lumea artei, a sportului si in show-bizz. Membrii Quintessentially au si posibilitatea de a frecventa cele mai exclusiviste si mai inaccesibile si la moda localuri din lume, restaurantele cu cei mai renumiti bucatari, cele mai frumoase hoteluri si evenimentele „fierbinti“ ale planetei, fara a trebui sa se treaca pe lista cu câteva luni inainte sau sa faca cozi lungi in fata intrarii. In plus, membrii clubului beneficiaza de reduceri si oferte speciale in cele mai bune magazine de pe planeta. Astfel, daca un domn cu dare de mâna se afla in cautarea celui mai rafinat cadou pentru o ocazie speciala, este suficient sa se adreseze clubului si, cu siguranta, va face o impresie frumoasa. In plus, clientii clubului au posibilitatea sa beneficieze in caz de concedii, petreceri, aniversari, casatorii, botezuri si prânzuri de servicii la care nici macar nu au visat si asta fara sa miste nici macar un deget. Este suficient un cont gras in banca si totul se rezolva. In aceste conditii, ne intrebam cine mai are oare curajul sa spuna ca banii nu aduc fericirea?!