13.6 C
Craiova
vineri, 27 septembrie, 2024
Știri de ultima orăMagazinRihanna - un nou fenomen în muzică

Rihanna – un nou fenomen în muzică

În ciuda vârstei sale fragede, Rihanna, cu al său „Umbrella“, a reuşit să se impună încă de la debut, numele său fiind pe buzele tuturor iubitorilor de muzică.

 

E oare posibil ca la doar 19 ani să fii liderul clasamentelor muzicale din toată lumea şi să ai lângă tine 15 persoane care să îţi monitorizeze fiecare mişcare, spunându-ţi chiar şi ce sos să mănânci cu puiul la grătar? Deşi pare imposibil, aceasta este realitatea când te numeşti Rihanna şi albumul tău se vinde în patru milioane de exemplare. Totul a început cu o provocare şi un concurs de frumuseţe desfăşurat în urmă cu trei ani în Barbados, ţinutul natal al solistei. La eveniment a fost prezent şi producătorul Evan Rogers, care a remarcat-o şi a ajutat-o să înregistreze o melodie. Materialul a ajuns în cele din urmă în mâinile lui Jay-Z. Restul e legendă.

„Noua Beyonce“, cum s-au grăbit să o numească toţi criticii, s-a impus rapid graţie hit-ului „Umbrella“, melodie descărcată de 277.000 de ori de pe internet în prima săptămână de la lansare. Şi în timp ce melodia domină topurile de dincolo de Ocean şi de pe Bătrânul Continent, fosta „regină a frumuseţii“ a avut grijă să îşi asigure picioarele pentru un milion de dolari. Toate aceste cifre de adevărată divă parcă se „bat cap în cap“ cu imaginea Rihannei, care la prima vedere pare o adolescentă abia ieşită de pe băncile şcolii. Asta însă până deschide gura. Atunci, această imagine a inocenţei dispare, fiind înlocuită cu cea a unei artiste care ştie ce vrea. „Este greu să stau departe de persoanele în care am încredere, mai ales de familia mea. Însă aceşti ultimi doi ani au fost ieşiţi din comun, incredibili. Am făcut multe sacrifiicii, dar e adevărat că am avut şi un succes ieşit din comun. „Umbrella“ este o melodie superbă, însă nu mă aşteptam la un asemenea succes şi într-un timp aşa de scurt. Acum recunosc, viaţa mea este un pic prea intensă. Încerc să îi fac faţă. Din păcate, sunt o persoană care se stresează, care vrea să facă lucrurile perfect. Când trebuie să filmez un videoclip, sunt cu nervii la pământ, pentru că materialul video este cel mai important în acest business. În afară de muzică, eşti tu, cu propria imagine“.

Frumuseţea, o armă cu două tăişuri

Când vine vorba de imagine, Rihanna ştie că aceasta constituie un atu pentru a se menţine în topul preferinţelor. „După ce am câştigat titlul Miss Combermere (şcoala unde a studiat – n.r.), am pierdut o mulţime de prieteni şi am stârnit multă invidie şi gelozie. A fost greu, dar m-a pregătit pentru ceea ce mă aştepta mai târziu. Atunci când ai succes, există întotdeauna cineva care îţi vrea răul. În plus, e de la sine înţeles că frumuseţea are o anumită valoare. Însă partea estetică te aduce până într-un anumit punct, apoi trebuie să străluceşti din interior. Există persoane care, deşi din punct de vedere estetic sunt urâte, au o frumuseţe interioară ieşită din comun. Eu o ador pe Alicia Keys, pentru că are personalitate, simţul umorului şi carismă. În plus, este foarte atrăgătoare. Madonna rămâne însă idolul meu. Este artista care a schimbat muzica. În zilele noastre, nu mai există artişti de valoarea ei“, a spus solista.

Vârsta fragedă a Rihannei, care va pleca în turneu în septembrie din Marea Britanie, nu pare a fi un handicap atunci când vorbeşte de branşa în care lucrează: „Încă de când eram mică puneam o grămadă de întrebări. Niciodată nu credeam prima versiune, eram cam pisăloagă. Însă, în această branşă, este necesar să fii aşa, ca să îţi dai seama cine e în jurul tău. Nu sunt niciodată cu garda jos“. Rihanna este conştientă şi de faptul că un succes atât de fulminant riscă să dispară la fel de repede cum a apărut: „Când i-am cunoscut pe membrii formaţiei Black Eyed Peas, mi-au spus: «Orice album pe care îl faci promovează-l ca şi cum ar fi primul. Să nu ai niciodată impresia că succesul vine de la sine, pleacă de la premisa că eşti o anonimă». Aşa gândesc şi eu. Nu contează de cât timp eşti celebru. Dacă nu te dedici cu pasiune, nu ai nici o şansă în această industrie“.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS