Opt ani la cumpărături
Se poate spune că femeile sunt făcute să meargă la cumpărături, dacă ţinem cont de rezultatele unui studiu recent, care arată că femeile îşi petrec mai mult de opt ani din viaţă la shopping. Fetiţelor le place să cumpere haine şi rechizite pentru şcoală şi să meargă la cumpărături pentru casă cu părinţii lor, în timp ce adolescentele organizează sesiuni de shopping împreună cu prietenele şi cheltuiesc sume impresionante pe produse cosmetice, parfumuri, haine şi accesorii. Numărul „excursiilor“ făcute la magazin de o persoană de sex feminin creşte semnificativ când ea devine adult independent şi responsabil, care are propriii bani de cheltuit. Firma de marketing OnePoll.com a realizat un sondaj pe un eşantion de 2.000 de femei, pentru a afla de câte ori merg doamnele şi domnişoarele la cumpărături şi cât timp alocă acestei activităţi. Potrivit sondajului, o femeie merge în medie de 301 ori la cumpărături, petrecând aici în jur de 400 de ore. Realizatorii studiului au raportat aceste rezultate la o perioadă activă corespunzătoare unei medii de vârstă de 63 de ani şi au concluzionat că, în medie, femeile petrec la cumpărături opt ani şi jumătate din viaţă, mai precis 3.148 de zile. Iată cum se împarte, potrivit sondajului, timpul petrecut de femei la cumpărături: 100 de ore şi 48 de minute pentru achiziţionarea de haine; 40 de ore şi 30 de minute pentru a cumpăra pantofi; 29 de ore şi 31 de minute pentru achiziţionarea de accesorii; 94 de ore şi 55 de minute sunt dedicate shoppingului de alimente; 31 de ore şi 21 de minute sunt petrecute cumpărând cărţi; 17 ore şi 33 de minute sunt alocate achiziţionării de produse de îngrijire, în timp ce pentru cumpărarea de cadouri sunt necesare 36 de ore şi 17 minute. Sondajul a arătat totodată că femeile petrec 48 de ore şi 51 de minute din viaţă admirând produsele din vitrine, fără a cumpăra ceva.