Facebook va lansa, în următoarea perioadă, un nou logo, cu litere mari. Acesta va ajunge şi pe Instagram şi WhatsApp, două aplicaţii deţinute de gigantul tech.
Facebook a decis că are nevoie de o schimbare de imagine, după mai mulţi ani în care reputaţia reţelei de socializare a fost afectată de numeroase scandaluri privind securitatea datelor, potrivit The Guardian.
Potrivit anunţului oficial Facebook, logo-ul a fost realizat pornind de la principii de „claritate şi sinceritate“, cu „litere mari, armonioase“ şi culori „dinamice“, care permit imaginii „să adopte culoarea mediului“ (în funcţie de aplicaţie).
Logo-ul îşi va schimba culorile în funcţie de aplicaţie. Atunci când utilizatorii vor accesa Instagram sau WhatsApp vor vedea „From Facebook“ (De la Facebook), în culorile aplicaţiei.
Luna trecută, Yahoo, o altă companie importantă, a ales să-şi schimbe logo-ul, optând pentru yahoo! (cu litere mici). Strategia de schimbare a logo-ului a fost adoptată şi de AOL în urmă cu un deceniu.