Românii și-au reinventat ritualul de îngrijire, din cauza pandemiei. Femeile au început să acorde o atenție sporită machiajului ochilor.
Românii cheltuiesc anual miliarde de lei pe produse cosmetice şi de îngrijire personală. Cu o mască de protecție pe față e aproape imposibil să folosești acum rujul, fondul de ten sau pudra. A devenit neplăcut să testezi cosmetice după ce au fost folosite de altcineva, din cauza coronavirusului, potrivit digi24.ro. Andreea Moldovan, general manager pe Europa de Sud a unei companii de cosmetice, a declarat că se văd efectele pandemiei: „Se văd efectele pandemiei, mai ales legat de reinventarea ritualului de îngrijire. A crescut preocuparea pentru tot ce înseamnă îngrijire personală. Există o tendință spre produse care însoțesc serviciile din saloanele de frumusețe“.
Româncele iubesc produsele de makeup
Andreea Moldovan a mai precizat că româncele sunt recunoscute ca fiind extrem de cochete: „Dacă în Cehia sau Ungaria s-a remarcat o creștere a interesului pentru produse de îngrijire a tenului, româncele iubesc produsele de makeup. Nu au renunțat la machiaj în ciuda măștii. Au descoperit produse rezistente la transfer și sunt destule opțiuni pentru ruj și fond de ten. Machiajul ochilor câștigă teren. Categoria produselor de îngrijire personală a devenit motor pentru piața de cosmetice“.