Facebook şi Instagram nu mai oferă suport pentru NFT-uri, la mai puţin de un an după introducerea acestuia, scrie News.ro.
Meta a anunţat că nu va mai suporta NFT-uri pe platformele sale, Facebook şi Instagram, pentru a se concentra mai bine pe produsele de bază ale companiei.
Într-o formă limitată, suportul NFT a debutat în luna mai a anului trecut pe Instagram, după ce fusese anunţat cu câteva luni mai devreme, pe scena de la SXSW.
În noiembrie, compania anunţa planuri pentru extinderea suportului. Creatorii urmau să poate crea NFT-uri direct pe Instagram.
Chiar şeful companiei, Mark Zuckerberg, spunea anul trecut că NFT-urile vor juca un rol important în cadrul planurilor pentru dezvoltarea metaversului.
Între timp, gigantul american a închis mai multe produse şi a disponibilizat un procent important de angajaţi, existând informaţii că urmează un nou val de concedieri.
Integrarea NFT pare a fi o victimă a eforturilor CEO-ului Mark Zuckerberg de a face din 2023 „anul eficienței”, împreună cu programul de bonus Reels Play, scrie Theverge.
Chiar dacă Meta părăsește NFT-urile, alte companii se grăbesc pe o piață care s-a prăbușit în 2022 și a pierdut miliarde după ce ajunsese la niveluri stratosferice la începutul lui 2021. Reddit continuă să-și promoveze avatarurile „digitale de colecție”, care sunt NFT, vândute recent de Starbucks. Aceasta a scos o selecție de 2.000 de NFT de 100 de dolari în programul său de fidelizare a clienților Odyssey, iar Sesame Street tocmai a anunțat o colaborare NFT.