Pasagerul unui avion care circula pe o rută internă din India a primit banii pe bilet înapoi după ce a rămas aproape tot zborul blocat în toaletă. Bărbatul a stat în toaleta avionului aproape 100 de minute, după ce ușa s-a defectat, informează Digi24.
Bărbatul, un IT-ist de 37 de ani, era la bordul unui avion al SpiceJet care efectua zborul Mumbai – Bengaluru, o călătorie de o oră și 45 de minute. El a rămas blocat în toaletă, ușa fiind deblocată de un specialist abia după ce aeronava a ajuns la destinație.
SpiceJet și-a cerut scuze pentru situația creată.
„În timpul călătoriei, echipajul nostru i-a oferit asistență și îndrumare pasagerului. După aterizare, un inginer a deschis ușa toaletei și pasagerul a primit imediat sprijin medical”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei. Acesta a precizat că pasagerului îi va fi restituit prețul întreg al călătoriei. Compania aeriană a refuzat să ofere mai multe detalii despre pasager, dar un ziar a raportat că bărbatul era în „stare de șoc”.
Un oficial al aeroportului din Bengaluru a ”explicat că echipajul a încercat de mai multe ori să deschidă ușa, dar fără succes. O însoțitoare de bord i-a strecurat pe sub ușă un bilet, prin care îi cerea să rămână cât mai calm.
„Domnule, am încercat tot ce am putut că să deschidem ușa… nu vă panicați. Vom ateriza în câteva minute așa că vă rugăm să închideți capacul closetului și să vă așezați pe el. De îndată ce ușa principală este deschisă, va veni inginerul”, scria pe bilet.
Citeşte şi: IPJ Gorj a deschis un dosar penal în urma accidentului de la Cariera Roșia