În Franţa, înmatriculările de autovehicule Dacia au urcat cu 15%, potrivit datelor Comitetului Constructorilor de Automobile (CCFA). Acestea au ajuns la aproape 11.510 unităţi. În felul acesta continuă tendința începută în iunie.
Dacia a revenit pe plus, după o primă jumătate a anului influențată negativ de schimbarea în legislația emisiilor de dioxid de carbon, precum şi de pandemia de COVID-19, potrivit stiri.tvr.ro. Creşterea de 15% din iulie vine în contextul în care întreaga piaţă franceză a urcat cu doar 4%, iar mărcile franceze cu 5,4%. Pe de altă parte, şi Renault a avut parte de un sprint puternic, după o creștere de 28% în iulie.
În primele şapte luni, înmatriculările Dacia au fost în scădere cu 40% faţă de perioada similară a anului trecut
La nivelul primelor şapte luni din an, înmatriculările Dacia au atins un volum de 52.822 unităţi, în scădere cu 40% faţă de perioada similară a anului trecut. Piaţa totală a scăzut cu numai 32% în acelaşi interval.
Dacia Sandero, al cincilea autoturism în topul înmatriculărilor
Dacia Sandero este al cincilea autoturism în topul înmatriculărilor la nivelul primelor şapte luni ale anului cu 29.000 de unităţi şi 3,2% cotă de piaţă. Duster ocupă locul 13 cu 16.662 de unităţi şi 1,9% cotă.
Uzina Dacia produce în prezent 1.250 de maşini pe zi
Uzina Dacia produce în prezent 1.250 de maşini pe zi, în trei schimburi. Înainte de izbucnirea pandemiei de COVID-19 producea zilnic 1.400 de maşini.
Înmatriculările de maşini noi în România au scăzut cu 44% în iulie
Pe plan local Dacia a înregistrat în primele şapte luni o scădere de 34% la mai puţin de 19.000 de unităţi. Scăderea a accelerat, în contexul în care la nivelul primelor şase luni aceasta era de 32%.
Înmatriculările de maşini noi în România au scăzut cu 44% în iulie, la 12.950 de unităţi.