Booking.com continuă să utilizeze tactici de vânzare sub presiune, în ciuda unei represiuni din partea autorităților de reglementare din Marea Britanie, informează edition.cnn.com.
În februarie, Autoritatea pentru Concurență și Piețe (CMA) a anunțat că 6 site-uri de rezervare a hotelurilor (Expedia, Booking.com, ebookers, Hotels.com, Agoda și Trivago) au făcut obiectul acțiunilor de înșelăciune în vânzare.
Toate cele șase site-uri au convenit să ia măsuri pentru a fi mai clare cu privire la reduceri.
Booking.com lucrează „din greu”
Săptămâna trecută, CMA a anunțat că alte 25 de site-uri de rezervări, inclusiv Airbnb, Google și unele lanțuri mari de hoteluri, au fost de acord să respecte noul ghid.
Un purtător de cuvânt alBooking.com a spus celor de la CNN că firma lucrează „din greu” pentru a se pune la punct în această privință. „Asta include implementarea unor noi metode pentru a scoate la suprafață informațiile legate de disponibilitatea și popularitatea unor proprietăți anume”, a adăugat acesta.
CMA a transmis că este pregătită să acționeze dacă Booking.com nu reușește să facă schimbările necesare.
Aurelian Marian Soare