Simona Halep (31 de ani, 9 WTA) riscă să piardă cel mai important contract de sponsorizare după ce a fost găsită dopată cu roxadustat. Nike i-ar putea suspenda contractul Simonei Halep, așa cum fabricantul american de echipament sportiv a procedat în cazul Mariei Sharapova (35 de ani).
Rusoaica a fost prinsă dopată cu meldonium, în anul 2016, motiv pentru care o serie de parteneri comerciali precum Tag Heuer, Porsche și Nike au anunțat că vor suspenda sau vor pune capăt contractelor lor de parteneriat cu „Masha”.
Simona Halep are același sponsor tehnic ca și Maria Sharapova, astfel că parteneriatul româncei cu Nike este în primejdie după scandalul de dopaj! Nike este sponsorul de la care Simona Halep încasează cei mai mulți bani: 1,7 milioane de dolari pe sezon! Contractul constănțencei cu Nike a fost negociat la sânge de Ion Țiriac, la scurt timp după ce Halep s-a despărțit de Adidas. În acest moment, Simona mai are contracte de publicitate cu Hublot, Rexona, Dorna, Avon, Dedeman, Banca Transilvania și Urban Monkey, punctează Prosport.
Citește și: Simona Halep riscă o suspendare uriașă! Cât poate sta pe bară românca!