14.5 C
Craiova
sâmbătă, 2 noiembrie, 2024
Știri de ultima orăAdvertorialeCe pot învăța companiile de la Einstein

Ce pot învăța companiile de la Einstein

Acum, mai mult ca oricând, întreprinderile trebuie să gândească dincolo de limite. Având în vedere că tehnologia se dezvoltă într-un ritm rapid, este de înțeles că oamenii care conduc diverse companii au nevoie de ceva mai mult timp pentru a ajunge din urmă toate schimbările. Cel mai indicat ar fi ca pentru perspectivele de viitor să se găsească inspirație în trecut.

Einstein Eureka Moments Deluxe

Schimbările la foc rapid reprezintă deseori provocări pentru întreprinderile moderne. Managerii sunt nevoiți să învețe să țină pasul și să inoveze. O modalitate de a reuși în acest sens este să învețe de la o minte minunată, Albert Einstein, recunoscut ca unul dintre cei mai mari fizicieni din toate timpurile. Când îi aud sau îi văd numele, mulți oameni se pot gândi la faimosul moment „Eureka!”, care îi aparține.

Potrivit unei prelegeri din 1922, în timp ce lucra într-un birou de brevete la vârsta de 28 de ani, Einstein a fost brusc lovit de o idee în timp ce visa cu ochii deschiși: „Dacă un om cade liber, nu-și va simți greutatea”. Acest moment a devenit atât de important, încât continuă să inspire nu numai oamenii de afaceri și antreprenorii, ci și designerii de jocuri, care ajung la rezultate interesante și distractive, cum ar fi Einstein Eureka Moments Deluxe. Pe lângă geniul matematicii, există și alte minți luminate în acest joc, precum Sir Isaac Newton, Charles Darwin și Alexander Graham Bell, care au avut propriile lor momente „Eureka”.

Fără inovație, nu mergem mai departe

Einstein a schimbat mersul lucrurilor chestionând constructele științifice acceptate în secolul al XIX-lea. Cu o creativitate nelimitată, geniul său a luat viață prin experimentele sale de gândire.

A căutat mereu să inoveze. Explicațiile cu privire la natura luminii au devenit baza a ceea ce cunoaștem astăzi ca mecanică cuantică și munca sa a făcut posibilă inventarea televiziunii. Teoria relativității a schimbat complet înțelegerea contemporană a spațiului.

Toate întreprinderile ar trebui să se străduiască spre inovație și să aibă încredere în a pune la îndoială modelele actuale. Fără inovație, nu mergem mai departe. A inova înseamnă a transforma, a revoluționa și a împinge cu mult curaj granițele a ceea ce cunoaștem deja.

Concomitent cu inovarea este nevoie și de recunoașterea potențialului pentru aplicațiile pozitive și negative ale acelor inovații și munca sârguincioasă de a rămâne pe partea dreaptă a curiozității.

Afacerile moderne necesită curaj

În afaceri este nevoie de o testare continuă. Trebuie să experimentăm, să ne demonstrăm sau să ne infirmăm ipotezele, să repetăm ceea ce funcționează și să adaptăm ceea ce nu. Aruncând o privire spre moștenirea lăsată de Einstein (precum și asupra descoperirilor altor genii), este clar că experimentarea este atât necesară, cât și transformatoare. Imaginează-ți oportunitățile care ar putea fi descoperite sau, pe de altă parte, dezastrele fezabile care altfel ar putea fi trecute cu vederea.

Einstein ș-a pierdut cetățenia germană pentru a evita să fie înrolat în armată și avea puține abilități de angajare. În ciuda acestui fapt, devotamentul său pentru fizică și curajul de a contesta noțiunile existente au însemnat că a realizat contradicții în stâlpii fizicii de atunci.

Afacerile moderne necesită curaj. Orice afacere, tradițională sau modernă, poate ajunge într-un punct de cotitură, indiferent dacă este vorba de avansări tehnologice, reglementări, modele de afaceri care devin repede depășite, factori economici și politici care nu depășesc controlul nostru sau fluctuații ale apetitului consumatorului și modificări ale valorile lor. O afacere de succes realizează că unele situații nefavorabile pot fi atenuate, unele sunt inevitabile, iar altele, cu puțin curaj, merită să fie pur și simplu asumate.

Ideile grozave își pot dezvolta potențialul maxim dacă sunt alimentate

Einstein a excelat în imaginația vizuală, spunând: „Imaginația este mai importantă decât cunoașterea. Cunoașterea este limitată. Imaginația înconjoară lumea.” Folosind această abilitate și raționamentul spațial, Einstein a conceput teoria relativității printr-un experiment de gândire. S-a imaginat conducând o mașină cu viteza luminii. Pentru că a văzut lumea dintr-o perspectivă diferită și datorită creativității sale, a venit cu idei pe care alți oameni de știință nu îndrăzniseră să și le imagineze.

Deși recunoașterea internațională nu a venit rapid pentru geniul matematicii, acesta a devenit în cele din urmă cunoscut ca fizician de renume mondial și a fost văzut ca un succesor al lui Sir Isaac Newton. În lumea hiperconectată de astăzi, există potențial mai mare pentru răspândirea rapidă a ideilor și pentru ca inovatorii să aibă o acoperire globală, deși uneori nu cu foarte mare impact. Ceea ce pot învăța afacerile moderne de la Einstein este că ideile grozave își pot dezvolta potențialul maxim dacă sunt alimentate, deși este nevoie de timp și de mult efort.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS