Unități din alimentația publică ajung adesea sub lupa autorităților din cauza mizeriei sau a prezenței dăunătorilor, cu efecte negative asupra activității acestora, de la amenzi și închidere temporară, până la afectarea imaginii publice. Încrederea publicului se câștigă greu și se pierde ușor, iar în Ho-Re-Ca respectarea normelor de igienă este sfântă.
Apelul la specialiști nu ar trebui considerat opțional când lucrezi într-un astfel de domeniu, căci specialiștii sunt cei în măsură să vină cu o strategie de la A la Z pentru dezinsecție, dezinfecție și deratizare.
„Adesea, activitățile unei firme DDD sunt o muncă invizibilă și de aceea nu ne dăm seama de importanța ei decât atunci când nu e făcută bine și apar problemele”, spun reprezentanții companiei ATUM.
„Înainte de a aplica orice fel de insecticid, de exemplu, e nevoie să stabilești tipul acțiunii de curățenie, necesitățile la fața locului. Monitorizarea locației este o condiție necesară pentru a ști ce dăunători sunt prezenți, cum poți interveni rapid cu măsuri preventive și curative. Periodicitatea intervențiilor este, de asemenea, importantă, și stabilită de specialiști pe baza legislației, dar și a vectorului întâlnit la fața locului”, explică specialiștii în DDD.
Compania DDD ATUM deţine un portofoliu solid, care include clienţi importanţi din domenii variate, câştigându-şi buna reputaţie în cei 4 ani de experienţă prin seriozitate, profesionalism şi comunicarea strânsă cu clienţii. Atum oferă inclusiv servicii de monitorizare continuă a intervențiilor prin intermediul unei platforme online destinată clienților săi.
Mai multe detalii despre societate și serviciile oferite se găsesc pe www.atum.com.ro.
CITEȘTE ȘI: Ploşniţele, spaima tuturor. Cum poţi combate eficient unii dintre cei mai încăpăţânaţi dăunători