Un șofer beat criţă care nu a oprit la semnalul polițiștilor a fost urmărit prin două localități din Olt, oamenii legii reușind să-l oprească într-un lan de grâu.
Directorul adjunct de proiect, Davide Pes, de la firma Tirrena Scavi - compania italiană care a câştigat licitaţia de proiectare şi execuţie pentru Tronsonul I al drumului expres Craiova-Piteşti, ne-a acordat un interviu în exclusivitate, în care ne-a vorbit despre stadiul lucrărilor, despre documentaţia de care mai are nevoie pentru a lucra pe terenurile expropriate şi despre faptul că s-a ales cu o plângere penală pentru tulburare de proprietate. Plângerea a apărut din cauză că Tirrena Scavi a intrat să facă un studiu geo pe un teren privat pe care proprietarul înfiinţase o cultură, teren aflat pe traseul drumului expres, la km 12 al acestuia. Reprezentantul constructorului a lăsat să se înţeleagă că, până nu are toate documentele de la CNAIR, nu intră să lucreze pe spaţiile private.
Oamenii sunt revoltaţi că nu şi-au primit dobânzile la taxa auto, în ciuda faptului că Fiscul a anunţat de săptămâna trecută că s-au plătit banii. În realitate, nu s-au făcut plăţile către toţi cei care aşteaptă dobânzile. Motivul a fost acela că nu au fost bani în conturi pentru toţi beneficiarii. Aflaţi ce sume mai sunt de plată în Dolj. Când are de gând ANAF să achite şi ultimul bănuţ datorat contribuabililor sub forma acestor dobânzi?
Drumul tehnologic ce va deservi drumul expres Craiova-Piteşti a fost amenajat pe un fost drum de exploataţie agricolă. S-a lucrat cât a ţinut domeniul public. Drumul tehnologic ce va însoţi drumul expres se opreşte lângă DN 65. Constructorul nu poate intra pe terenuri private şi aşteaptă autorizaţia de construire de la CNAIR pentru spaţiile care sunt în proprietate privată şi care după expropriere vor trece la stat. CNAIR nu a răspuns întrebărilor GdS legate de autorizaţia pentru drumul expres.