Guvernul a transmis un comunicat de presă în care precizează că documentul invocat de Vlad Voiculescu nu a ajuns la cabinetul prim-ministrului, la Registratura Generală sau la Secretariatul General al Guvernului. În plus, în comunicat se subliniază că se cercetează atribuirea falsă a caracterului oficial.
Informaţiile apărute în presă cu privire la existenţa unui document transmis în atenţia premierului Florin Cîţu referitor la constituirea unui grup de lucru în cadrul Ministerului Sănătăţii privind verificarea raportărilor zilnice privind evoluţia pandemiei COVID-19 sunt „false” şi „lipsite de fundament”, a transmis Guvernul.
Anunțul Executivului răspunde informațiilor apărute în presă cu privire la existența unui document transmis în atenția premierului Florin Cîțu, referitor la constituirea respectivului grup de lucru. În plus, în comunicat se subliniază că se cercetează atribuirea falsă a caracterului oficial.
Suplimentar, Premierul Florin Cîțu a dispus și verificarea tuturor actelor care au fost emise de fostul ministrul al Sănătății, precum și de secretarii de stat in ultimele patru luni.
Precizare de presă:
„Informațiile apărute în presă cu privire la existența unui document transmis în atenția premierului Florin Cîțu, referitor la constituirea unui grup de lucru în cadrul Ministerului Sănătății privind verificarea raportărilor zilnice privind evoluția pandemiei COVID-19 sunt false și lipsite de fundament.
La cabinetul prim-ministrului, la Registratura Generală și la Secretariatul General al Guvernului nu a fost înregistrat niciun document care să facă referire la înființarea sau activitatea unui asemenea grup de lucru. Așa zisele documente apărute în spațiul public nu au nicio legătură cu Guvernul sau cu aparatul de lucru al prim-ministrului sau Guvernului.
Concret, numărul de înregistrare primit de un document preluat la Cabinetul prim-ministrului, Registratura Generală sau Secretariatul General al Guvernului este format din patru cifre, precedat de un număr specific cabinetului la care este înregistrat: 5/xxxx în cazul cabinetului prim-ministrului, 17/xxxx în cazul Registraturii Generale și 20/xxxx în cazul Secretariatului General al Guvernului.
Citește continuarea pe Digi24.