6.2 C
Craiova
vineri, 20 decembrie, 2024
Știri de ultima orăTehnologieMobileSamsung foloseşte Bixby pentru afişarea de reclame la Note10

Samsung foloseşte Bixby pentru afişarea de reclame la Note10

Samsung utilizează Bixby pentru reclamele de pe telefoanele clienţilor. Notificările de marketing sunt foarte importante pentru compania coreană, informează go4it.ro

Bixby este funcţia pe care majoritatea utilizatorilor de smartphone-uri Samsung şi-ar dori să o poată dezinstala sau dezactiva complet. Tot Bixby este şi una dintre sursele unor noi notificări de tip reclamă. Bixby anunţă mulţi utilizatori ale smartphone-urilor Samsung de generaţie mai veche că a fost anunţat oficial noul Galaxy Note10 şi că acesta este acum disponibil pentru pre-comandă.

Se pare că producătorul sud coreean a crezut că este o idee bună să pună reclame în notificările utilizatorilor. Aceştia au fost însă de altă părere.

Utilizatorii se plâng pe Twitter

Mulţi utilizatori de pe Twitter au început să se plângă pe reţeaua de socializare când au observat că Samsung a pus reclame pentru noul Galaxy Note10 în centrul de notificări al telefoanelor lor mai vechi produse de companie.

Aceste reclame au fost posibile prin intermediul Bixby, Samsung Pay şi Samsung Push Service, care pot să ofere informaţii în centrul de notificări, inclusiv informaţii de marketing.

Samsung: Aplicațiile vin preinstalate

Toate aceste aplicaţii vin pre-instalate pe toate dispozitivele mobile Samsung din ultimii doi ani şi jumătate. Acestea nu pot fi dezinstalate folosind metode convenţionale. Din fericire, pentru cei care încă nu au primit şi vor să se ferească de astfel de mesaje, există o opţiune ascunsă adânc în meniurile Bixby care poate dezactiva mesajele de marketing.

Samsung nu permite dezactivarea notificărilor Bixby prin metoda „clasică” care necesită apăsarea lungă pe notificare şi dezactivarea ei completă. Prin urmare, utilizatorii trebuie să intre în meniul dedicat Bixby şi să caute în setările asistentului pentru a căuta opţiunea „notificări de marketing”.

Aceasta poate fi dezactivată, ceea ce înseamnă că în viitor, astfel de reclame nu vor mai trebui să poată fi afişate pe telefonul utilizatorului.

Aceasta nu este prima dată când Samsung apelează la astfel de tactici. Telefoanele sunt proprietate personală şi au fost cumpărate la preţ întreg, nu la vreo ofertă care implică afişarea de reclame în schimbul unui preţ mai mic, asemeni modelelor „Amazon Edition” ale altor smartphone-uri.

Aurelian Marian Soare



ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS